de wheelies en de stoppertjes

opinie

Rookie
20 feb 2002
1
0
Motor Vrienden

Ik lees dit forum nu al een heletijd zonder dat ik reageer. Dit ga ik nu wel eens doen.

Wat mij op valt in dit forum dat je 2 soorten groepen heb eeb groep die wel echte wheelies en stoppertjes maken en dan heb je een groepje die lekker mee loopt en tijdens zijn motor tochtje denken ik wou dat ik het ook kon maar dat verandr ik in het forum naar ik heb ook de wheelie en stoppertjes gemaakt.
Dat vind ik een beetje jammer.

Nou ik zal je vertellen ik zal nooit zeggen dat....
Omdat ik het gewoon niet doe om de volgende reden.

a: ik me bedenk dat ik heel hard moet werken voor me motor en dat als ik onderuit ga zou een paar mile schade heb.

b: ik vaak zie dat sommige gasten het zo onverantwoordelijk doen dat ze anderen in gevaar brengen.

Zo ik heb gezegd..

groet van iemand die wel een blade heeft en er geen rare dingen mee doet, en toch plezier heeft in het motor rijden.
 
Er is ook nog een derde groep; die doen het niet en zeggen ook niet dat ze het doen.......

[edit] zou ik bijna de vierde groep vergeten; die doen het wel, maar zeggen het niet :+ [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Hey Grote Motorvriend,
Je ken ook op je plaat gaan door een beetje olie omdat je hard door die bocht ging...en je brengt vast wel es iemand in gevaar omdat je te hard rijdt...DUS NIET ZO SCHIJNHEILIG DOEN :j :r En mocht je echt zo een moraalridder zijn, alsnog :j

Edit: Bedankt HD :P
 
Laatst bewerkt:
Ach mensen die wheelies maken doen dat of op de snelweg, of op een rustige rechte weg (neem ik aan), anders wordt het al gauw te bochtig.
Stoppies doe je ook niet overal lijkt me (of alleen op drukke wegen en dan hopen dat degene achter je ABS hebt?).
Over het algemeen denk ik dat die lui wel weten waar je mee bezig zijn.
Het enige wat ik pijnlijk vind is dat ik bang ben dat de premies weer omhoog gaan (en dus ook de mijne) als er weer es een onderuitgaat. Heb zelf ook kans op een ongeluk maar die kans schat ik toch wel kleiner (ben niet voor niets een slome toerder ;) )
 
Overigens bedoel ik niet alleen dat de kans groter is met wheelies en stoppies, maar veel mensen rijden hier tot redelijk op het scherpe af, waardoor de kans wat groter is (ook bij bochtjes rijden) dat er iets niet goed gaat.

Nu staan er redelijk vaak wel verhalen op van lui die een klapper gemaakt hebben, ben wel erg benieuwd hoe zich dat verhoudt tot het landeliijk gemiddelde. Dan kan er nl. pas echt een mening gevormd worden over gevaarlijk rijden of niet.
 
Op woensdag 20 februari 2002 07:22 schreef Maximum het volgende:
Hey Grote Motorvriend,
Je ken ook op je plaat gaan door een beetje olie omdat je hard door die bocht ging...en je brengt vast wel es iemand in gevaar omdat je te hard rijdt...DUS NIET ZO SCHEINHEILIG DOEN :j :r En mocht je echt zo een moraalridder zijn, alsnog :j
Hee Max.. schIJnheilig schrijf je met een lange IJ :P

Trouwens ik kan geen wheelies of stoppies, rijd ook niet zo hard als een aantal hier en heb ook plezier van mijn R1. MAAR ik probeer wel te leren, dus ik doe een circuittraining. Ga proberen wat te wheelien onder begeleiding van Max enz enz.

Ik heb vorig jaar dankzij dit forum veel geleerd EN ik heb ontdekt dat de meeste praat absoluut GEEN grootspraak is. Aan den lijve ondervonden dat Porky en Redbullman echt gruwelijk hard kunnen rijden, dat Max erg goed kan wheelien enz enz...
 
Wat ik nou erg jammer vindt, is het feit dat er gelijk dat middelste vingertje wordt opgestoken. Opinie geeft zijn mening over stoppies en wheelies en de \"w-koning\" vindt het gelijk nodig om dat vingertje op te steken.
Slaat nergens op. Laat ie lekker zijn mening geven. We leven in een land met vrijheid van meningsuiting->al is het vaak, niet alleen hier, ver te zoeken dat recht.

Er is idd een groep die op zondagmiddag wheelies gaat oefenen. Nou prima, als ik er maar geen last van heb op de weg, als ik lekker wil rijden.

Ook ik ben niet iemand die daar zo snel een topic over zal openen. Ieder voor zich toch.

mening prima, reageren prima!!!

MAAR: Respecteer elkaar en laat die vingertjes lekker staan waar ze staan.
 
Bij mijn mening hoort :j
Dat is mijn mening over moraalridders...We leven in een land met vrijheid van meningsuiting toch? En als jij vind dat dat vaak ver te zoeken is moet je niet op mijn mening lope ouwehoere...
Edit: Ik oefen geen wheelys...ik doe het gewoon :j
 
Wat ik nou erg jammer vindt, is het feit dat er gelijk dat middelste vingertje wordt opgestoken. Opinie geeft zijn mening over stoppies en wheelies en de \"w-koning\" vindt het gelijk nodig om dat vingertje op te steken.
Slaat nergens op. Laat ie lekker zijn mening geven. We leven in een land met vrijheid van meningsuiting->al is het vaak, niet alleen hier, ver te zoeken dat recht.

Er is idd een groep die op zondagmiddag wheelies gaat oefenen. Nou prima, als ik er maar geen last van heb op de weg, als ik lekker wil rijden.

Ook ik ben niet iemand die daar zo snel een topic over zal openen. Ieder voor zich toch.

mening prima, reageren prima!!!

MAAR: Respecteer elkaar en laat die vingertjes lekker staan waar ze staan.

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Respecteer elkaar
Misschien dat het met leeftijd te maken heeft, maar het valt me zoiezo op dan onze \'jongere\' forumgebruikers vaak wat feller reageren.

Het is en blijft maar een forumpje, je leven hangt er niet vanaf. Zo vele mensen zo vele meningen. De een brengt het wat \'politieker\' dan de andere.
 
Misschien dat het met leeftijd te maken heeft, maar het valt me zoiezo op dan onze \'jongere\' forumgebruikers vaak wat feller reageren.

Het is en blijft maar een forumpje, je leven hangt er niet vanaf. Zo vele mensen zo vele meningen. De een brengt het wat \'politieker\' dan de andere.

Ik zeg gewoon wat ik vind...Niet meer, niet minder...Ga niet schijnheilig lopen slijmen...En Gizzmo en Porky zijn zeker ook broekkies met hun manier van meningsuiting...? :P
 
Gelukkig ben ik ook een ouwe zak :( . Ben dus ook niet zo fel meer met mijn uitingen.

Overigens wel een goede binnenkomer van Opinie. Van mij mogen er meer van zulke topics zijn (mits mensen er op normale wijze op kunnen reageren ;) ).

Vraag me af hoeveel reakties hier de komende dagen op komen.

Kortom ga zo door...
 
Gelukkig wel...stel je voor, Jong EN een moraalridder...dat kan echt niet... :+
Nix tegen ouderen...want er ook zat oudere jongens zijn hier voor wie ik zeer veel respect heb...Ook voor hun rijstijl :}

Jong en moraalridder bestaat helaas wel! :( |(
(ja niet ik hoor :+ ) een ventje wat ik ken rijd precies 50 waar je 50 mag 70 waar je 80 mag en 100 waar je 120 mag. Wat een sufkut. Hard rijden zal hij dan ook nooit doen. Och wat een saai leven heeft die gozert :z Naja gelukkig heeft ie geen motor. En als ie er een ooit zou kopen, dan rijd ie overal niet harder dan aangegeven, en als iemand een wheelie maakt, eist ie 20 jaar celstraf tegen hem/haar !!!
 
Laat iedereen lekker doen waar hij/zijn zelf zin in heeft. Als ik graag 100km/u in de bebouwde kom wil rijden, dan doe ik dat. Is dan wel niet juist, maar is m\'n eigen leven en eigen verantwoording. Fuck it... :j
 
Wat ik nou erg jammer vindt, is het feit dat er gelijk dat middelste vingertje wordt opgestoken. Opinie geeft zijn mening over stoppies en wheelies en de \"w-koning\" vindt het gelijk nodig om dat vingertje op te steken.
Slaat nergens op. Laat ie lekker zijn mening geven. We leven in een land met vrijheid van meningsuiting->al is het vaak, niet alleen hier, ver te zoeken dat recht.

Er is idd een groep die op zondagmiddag wheelies gaat oefenen. Nou prima, als ik er maar geen last van heb op de weg, als ik lekker wil rijden.

Ook ik ben niet iemand die daar zo snel een topic over zal openen. Ieder voor zich toch.

mening prima, reageren prima!!!

MAAR: Respecteer elkaar en laat die vingertjes lekker staan waar ze staan.

:} :}
 
Laat iedereen lekker doen waar hij/zijn zelf zin in heeft. Als ik graag 100km/u in de bebouwde kom wil rijden, dan doe ik dat. Is dan wel niet juist, maar is m\'n eigen leven en eigen verantwoording. Fuck it... :j

Opzich heb je gelijk hoor. Aleen als jij 100 door de bebouwde kom rijd (ik zeg niet dat ik dat nog nooit heb gedaan }) ) dan is het niet alleen je eigen leven waar je mee speelt, maar bijvoorbeeld ook van dat van overstekende kinderen. En ik vind dat je daar ook wel een klein beetje rekening mee kan/mag houden. Iedereen zn eigen rijstijl, maar doe dat wel verantwoord.

Ik kan me nog een relcame van vroeger (nou nou zo oud ben ik toch ook weer niet) voor de geest halen waarin een kindje met een vlieger de weg op loopt en word aangerden door een auto. Dat wil je toch niet op je geweten hebben volgens mij.
 
Laat iedereen lekker doen waar hij/zijn zelf zin in heeft. Als ik graag 100km/u in de bebouwde kom wil rijden, dan doe ik dat. Is dan wel niet juist, maar is m\'n eigen leven en eigen verantwoording. Fuck it... :j

Fijn,als je dan mijn kind dood rijdt. :(

\'kHou me ook niet altijd aan de max. snelheid,\'kkijk dan wel of \'t kan.
100 in de BEBOUWDE kom betekent wel dat de kans groter is dat je een ander ook iets aan doet!!
 
Opzich heb je gelijk hoor. Aleen als jij 100 door de bebouwde kom rijd (ik zeg niet dat ik dat nog nooit heb gedaan }) ) dan is het niet alleen je eigen leven waar je mee speelt, maar bijvoorbeeld ook van dat van overstekende kinderen. En ik vind dat je daar ook wel een klein beetje rekening mee kan/mag houden. Iedereen zn eigen rijstijl, maar doe dat wel verantwoord.

Ik kan me nog een relcame van vroeger (nou nou zo oud ben ik toch ook weer niet) voor de geest halen waarin een kindje met een vlieger de weg op loopt en word aangerden door een auto. Dat wil je toch niet op je geweten hebben volgens mij.
Kutkind liep een provinciale weg op in die reclame...
 
Laat iedereen lekker doen waar hij/zijn zelf zin in heeft. Als ik graag 100km/u in de bebouwde kom wil rijden, dan doe ik dat. Is dan wel niet juist, maar is m\'n eigen leven en eigen verantwoording. Fuck it...

:}

Maar idd 100km/u binnen de bebouwde kom kan vaker niet dan wel, maar het gaat om het idee...

Je hebt bij die snelheid een remweg die even groot is als de bebouwde kom van mijn geboorte dorp... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan