De willekeur van de slotjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een frustraties bij de ex-modjes. Kan nooit goed voor je hart zijn....

Mee eens.
De ex-mods zijn toch uit eigen beweging opgestapt?
....dan is het wel erg goedkoop om de mensen die je opvolgen hier publiekelijk af te zeiken. Juist de ex-mods moeten weten hoe zwaar het modden is en hoe snel er kritiek is op slotjes e.d.......

Dus...

Gauw weer dicht dit topic.......of beperken tot de vraag van Crawl.
 
Over dat bepaald topic: door de afiche er in en gewoon de titel wie gaat er mee naar Tholen zag ik dit als dubbele post over het evenement, gezien er ook nergens iets van stond om uit een bepaalde omgeving te vertrekken (enkel de lokaties met de uren) Daardoor heb ik dit verkeerd ingeschat (over dit zelfde evenement zijn de verleden week enkele topics geweest dacht ik)

Ik ben niet te beroerd om een fout toe te geven, ik interpreteer mischien wel eens iets verkeerd, als je topic word gesloten is dit meestal ergerlijk, dit is vroeger bij mij ook gebeurd.

Maar reageer aub een beetje sereen door bv een mailtje te sturen en/of mij ff te contacteren op msn. En beschuldig mij aub niet van partijdigheid en het voortrekken van bepaalde users tov een andere.

Zoals ik reeds zei, ik doe dit gewoon voor de lol en heb er heel veel voor over (320km rijden om 30stickers voor de Belgen op te pikken :? ) maar beschuldig mij aub niet van willekeur en/of partijdigheid.

En ik wil je topic gerust terug openen met een duidelijke titel
Ik reageerde misschien inderdaad een beetje te heftig maar dat komt om dat ik het idee had dat me onrecht werd aangedaan en daar kan ik gewoon niet tegen.
En natuurlijk zijn we allemaal mensen en maken we allemaal fouten.
Ik ook dus ook, want anders had ik deze topic dus nooit begonnen en had ik je gewoon gemaild.
In elk geval al vast bedankt.
Crawl O-)
 
Ik reageerde misschien inderdaad een beetje te heftig maar dat komt om dat ik het idee had dat me onrecht werd aangedaan en daar kan ik gewoon niet tegen.
En natuurlijk zijn we allemaal mensen en maken we allemaal fouten.
Ik ook dus ook, want anders had ik deze topic dus nooit begonnen en had ik je gewoon gemaild.
In elk geval al vast bedankt.
Crawl O-)

No offence...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan