de winter komt er weer aan

cliffblade

MF'er
5 jul 2006
116
0
rotterdam
ha motor gekken.
wat vinden jullie er van de zomer is bijna weer voorbij en de herfst staat voor de deur.
ik rij zelf niet in de winter omdat ik echt alleen voor de hobby motor rij.(mooi weer rijder)
ik zit nu natuurlijk flink te balen dat de zomer bijna weer voorbij is.
en jullie?? ;(
 
Hoezo zomer voorbij??!!! Komen nog genoeg mooie dagen :]

full
 
Ik hoop ergens eind september mijn felbegeerde A-tje te halen. :Y
Laten we dan wel hopen dat er dan nog voldoende mooie dagen komen om te :] :Y
 
Vreselijk als mensen in augustus al beginnen over de winter B|
Dat is net zoiets als op zondag alweer beginnen te zeuren over de werkweek die weer voor je ligt B|

Sorry, maar tiz gewoon iets waar ik nog niet aan wil denken! Er komen nog zeker 2 maanden mooi motorrijweer aan en daarna, met wat mazzel, nog 2 maanden met redelijk motorrijweer, dus waar hebben we t over? :?
 
meestal kan je tot november nog wel rijden. maar dan is het echt voor mij wachten tot het nieuwe seizoen.
succes met het afrijden alvast.
groet cliffblade
Ik hoop ergens eind september mijn felbegeerde A-tje te halen. :Y
Laten we dan wel hopen dat er dan nog voldoende mooie dagen komen om te :] :Y
 
dat is waar je heb wel gelijk.
maar waar het mij om gaat is dat de maanden voorbij vliegen.
maar wie weet hebben we een slechte winter kunnen we gewoon door rijden.
Vreselijk als mensen in augustus al beginnen over de winter B|
Dat is net zoiets als op zondag alweer beginnen te zeuren over de werkweek die weer voor je ligt B|

Sorry, maar tiz gewoon iets waar ik nog niet aan wil denken! Er komen nog zeker 2 maanden mooi motorrijweer aan en daarna, met wat mazzel, nog 2 maanden met redelijk motorrijweer, dus waar hebben we t over? :?
:]
 
De zomer is nog lang niet voorbij :N :N :N

De herfst begint pas voor mij ergens in november....

Als ik nou b.v. A'tje haal in de herfst ga ik gewoon in de winter :] rijde, want ik heb eerder gelest tijdens de wintermaanden. Ik voorzie geen probleem :N

Echte winterbikkel :Y

Dus gewoon niet zeuren, maar met *D :] rijden :Y

:W
 
daar heb je gelijk in maar je lest niet op een fireblade dat rijdt toch anders in de winter.
De zomer is nog lang niet voorbij :N :N :N

De herfst begint pas voor mij ergens in november....

Als ik nou b.v. A'tje haal in de herfst ga ik gewoon in de winter :] rijde, want ik heb eerder gelest tijdens de wintermaanden. Ik voorzie geen probleem :N

Echte winterbikkel :Y

Dus gewoon niet zeuren, maar met *D :] rijden :Y

:W
:] :] :] :]
 
Winter.

Als je opgelet had, dan zie je dat het klimaat aan het veranderen is. Vorig jaar hadden we eind oktober nog steeds het zomer gevoel.
Geloof niet dat het dit jaar anders wordt ;)
 
Winter.

Als je opgelet had, dan zie je dat het klimaat aan het veranderen is. Vorig jaar hadden we eind oktober nog steeds het zomer gevoel.
Geloof niet dat het dit jaar anders wordt ;)

Mooi zo, in tweede weekend oktober heb ik nog een ritje naar Duitsland voor de boeg :9~ Paar daagjes stevig rondknallen.. alleen die blaadjes he.. als die nu ook leren wachten met vallen, dan is het helemaal goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan