De woordvoerder van 3vo betrapt op te hard rijden

zut

MF veteraan
11 jun 2001
2.160
0
Achterhoek
De woordvoerder van 3VO (veilig verkeer nederland) is meerdere keren betrapt op te hard rijden. Hij reed oa 142 waar 70 is toegestaan })
Ook een aantal agenten zijn betrapt op onnodig hard rijden.
Vanavond te zien bij Peter R de Vries op SBS6 om 21.35.

Als zij het goede voorbeeld geven moet ik dat natuurlijk wel volgen 8-)
 
Is natuurlijk wel het domste wat je kunt doen. Als politieagent te hard gaan rijden terwijl je een voorbeeld functie hebt! Zij kunnen het altijd wel in de doofpot stoppen.

Maar als woordvoerder van 3VO (dat moralistische kuttenclubje die overal drempels, rotondes e.d. willen hebben) te hard gaan rijden. Dan ben je niet slim bezig. Ik nam het toch al niet meer serieus, maar hoop dat heel nederland het nu niet meer serieus gaat nemen wat er uit dat 3VO komt.
Hoe kun je nu gaan zeuren over flitspalen e.d. als je zelf veel te hard gaat rijden.

Ik heb het nog niet gezien, maar ga het vanavond zeker opnemen. Lijkt me heerlijk om te zien dat Peter R. de Vries (goede vent trouwens) hem hiermee gaat confronteren. Van mij mag Willibrord het zelfs doen.
 
ik ga die smoes denk ik de volgende keer ook maar gebruiken als ze me van de weg halen

-----------------------------------------------

Hadden jullie me niet eerder een signaal kunnen geven ? ik dacht dat ik achtervolgt werd....
Ik ben na 11 September toch voorzichtiger geworden ;( en daarom heb ik de gas pedaal iets te ver ingedrukt ;( ..

------------------------------------------------

Donder toch op.... die eikel heeft gewoon te hard gereden en wil met een of ander smoesje het goed praten
 
zeg maximum, wat zou jij doen als je 2 dagen dezelfde oto achter je aan had zitten?

o nee, jij blijft altijd de rust zelfe :P

Ohwja, ga die schijnheilig kneuzen nog verdedigen ook |(

Ga er maar gerust van uit dat als jij \"achtervolgt\" wordt door een undercover politie auto dat jij ECHT WEL moet betalen voor de overtreding. Dat meneer 3VO er mee weg komt slaat echt HELEMAAL NERGENS OP.

Daarbij overtreed de politie massaal alle verkeersregels. Wordt nooit iets van gezegd.
 
Ook Bert Woudenberg, woordvoerder van 3VO, werd door De Vries gevolgd en daarbij betrapt op diverse grove verkeersovertredingen: in de bebouwde kom 65 km in plaats van 50, bij wegwerkzaamheden 126 als 90 mag, weer even later 131 bij een toegestaan maximum van 100 en, als klap op de vuurpijl, 142 km/u als 70 is voorgeschreven. Bij aanhouding door de politie zou onmiddellijk Woudenbergs rijbewijs worden ingevorderd, naast een boete van Hlf. 1060.

Pffff dat is nogal wat zeg, ik schrik ervan want erhmmm, nee lamaar, zo hard rijdt ik nooit (waar is nu die onschuldig kijkende smiley als je hem nodig hebt)


Het verweer van \'Meneer Veilig Verkeer\'? ,,Ik voelde me bedreigd door de achtervolgers, ze hebben me de stuipen op het lijf gejaagd. Zo werd op diverse momenten hinderlijk dicht achter mij gereden en werd ik met hoge snelheid genaderd\", laat Woudenberg weten. Hij heeft dan ook, twee dagen na de \'achtervolging\', aangifte gedaan bij de politie. \"Je weet het nooit, na 11 september.\"


Whaaaaaaaaaaaaa hij maakt het alleen maar erger, paranoide vogel, pffffffff :r :r :r :r
 
Op donderdag 13 december 2001 09:53 schreef zut het volgende:
...Vanavond te zien bij Peter R de Vries op SBS6 om 21.35...

Bedankt voor de tip enne... die uniformen komen er inderdaad meestal onderuit, dus wij kunnen beter alleen daar hard rijden waar het kan; lees: waar de kleinste pakkans is })
 
Als ik zo\'n figuur zou zijn en 2 dagen achtervolgd wordt en ik zou daar bang van worden, zou ik ipv hard gaan rijden gewoon ff die jongens int blauw bellen, doen ze ook s wat nuttigs.
Geen excuus. :j
hij heeft ook aangifte gedaan....

dat moddergooien hier, vinnik wat te makkelijk...
lekker achter de grootste bek aanlopen.. hiephoi

het achtervolgingsexcuus wordt toruwens wel vaak gebruikt door piepeltjes die door blik-op-de-weg worden aangehouden...

En als de 3VO-er op dat moment geflitst wordt, hoesten ze dat natuurlijk gewoon op.

Wees blij dat er iemand bij 3VO weet van doorrijden... tzou erger zijn als het allemaal van die blinden zijn (zoals die snelheidsambtenaar die niks doorhad) die overal door blijven trutten

maar het is winterpenen-tijd...
 
Laatst bewerkt:
damn!! Die gast probeert zich eruit te lullen door zich opgejaagd te voelen en 11 september erbij te betrekken!!

Zo dom kun je toch niet zijn. Hij is een woordvoerder. Laat hem dan een fatsoenlijk antwoord geven en niet je er onderuit gaan lullen met slechte smoesjes.

Als ik te hard ga rijden doe ik het op mijn eigen rekening als ik gepakt word. Ik doe daar dan ook niet moeilijk over. Is mijn schuld, jammer van het geld.
 
Als hij zich idd bedriegd voelt, dan moet ie daar wat aan doen. Dus of door de politie te bellen of het lef hebben om de auto die hem dan achtervolgt gewoon zelf aan te houden en een gesprek met de bestuurder aan te knopen. Beetje zwak gelul...
 
HINT: die sbs shit kan\'k niet ontvangen hier in België terwijl ik dat gedoe toch wel grazag zou zien. :)
 
Ze hebben hem vanochtend bij Radio 538 nog probere te bellen.
Hij was echter al weg thuis.

Bij 3VO hebben ze de DJ doorgeschakeld naar z\'n mobiel.
Uiteraard kwam het \"Peter R. de Vries\" typetje naar voren, die wat geinigs.

Zo van \"ik stuur de video nog wel op\" enz.
Lekker jennen die eikel.
 
L :+ L

Gistren belde Ruud de Wild nog met El Quada ( :? ), en kreeg uiteindelijk nog iemand aan de lijn ook, haha! Was wel echt volgens mij, hehe!
 
ff doorborduren op Ruud z\'n offtopic geneuzel ;)

L :+ L

Gistren belde Ruud de Wild nog met El Quada ( :? ), en kreeg uiteindelijk nog iemand aan de lijn ook, haha! Was wel echt volgens mij, hehe!

Gaat ie eerst de KPN bellen om het nummer te vragen. Welk land? Afghanistan Welke locatie? Tora Bora Welke naam? El Quada... Mens bij de KPN lepelt zo een nummer op. Was echt lachen. Ze lieten die telefoon gewoon constant overgaan. Echt goede bak. Was eerst geen fan van Ruud de Wild, maar begin zijn manier van presenteren en de grappen steeds beter te waarderen.
 
hij heeft ook aangifte gedaan....
Dat is een mooi voorbeeld van wegrennen voor je fouten. 2 dagen nadat het was gebeurd en hij dus wist van zijn fout nog even terug komen hierop.
dat moddergooien hier, vinnik wat te makkelijk...
lekker achter de grootste bek aanlopen.. hiephoi
heb je die gast ooit gezien en weleens geluisterd naar wat hij uitkraamt. Daar komt geen zinnig woord uit en het liefste ziet hij helemaal geen verkeer op de weg. Mag hij dan eens afgezeken worden. Die gast is het broertje van de neet!
het achtervolgingsexcuus wordt trouwens wel vaak gebruikt door piepeltjes die door blik-op-de-weg worden aangehouden...
En jij vind dit dan een goed excuus. Ik vind het gewoon jammer. Als je denkt achtervolgt te worden dan stop je toch even om te vragen wat er is, en anders rijd je toch even en file in. Alsof iemand die ook maar iets met 11 september te maken heeft gehad, nu achter de woordvoerder van 3VO aan gaat!!
En als de 3VO-er op dat moment geflitst wordt, hoesten ze dat natuurlijk gewoon op.
:?
Wees blij dat er iemand bij 3VO weet van doorrijden... tzou erger zijn als het allemaal van die blinden zijn (zoals die snelheidsambtenaar die niks doorhad) die overal door blijven trutten
Moet hij er wel voor uitkomen dat hij het ook weleens doet en niet zich gaan indekken op een kinderachtige manier
maar het is winterpenen-tijd...
Dat is het zeker en ik wil het vanavond wel even zien. Eens even kijken wat er nu echt is gebeurd. Heb er wel al zin in!!
 
De heer Woudenberg stond al bekend om zijn niet-3vo-achtige-rijstijl... dit is geen
op zichzelf staande actie.

De keren dat ik op de 3vo site ben jeuken mijn handen om die moralische forum
onderwerpen te beschieten.
Nu staan er allerlei anti-woudenberg berichten, kijken of het blijft staan.
 
De heer Woudenberg stond al bekend om zijn niet-3vo-achtige-rijstijl... dit is geen
op zichzelf staande actie.

De keren dat ik op de 3vo site ben jeuken mijn handen om die moralische forum
onderwerpen te beschieten.
Nu staan er allerlei anti-woudenberg berichten, kijken of het blijft staan.

Ik kan het niet vinden :( Wat is de naam van het topic?

edit: Heb \'m: topic \"Spreek elkaar aan op verkeerd gedrag!\"
 
Laatst bewerkt:
Ik kan het niet vinden Wat is de naam van het topic?

Het toepasselijke topic: \"spreek elkaar aan over verkeerd rijgedrag\"

onderaan verschijnen de nieuwe posts


Dhr. Woudenberg over het programma \"gevaar op de weg\":

Kijkers zitten niet te wachten op automobilisten die keurig rijden\", aldus Woudenberg. Hij meent dat Een gevaar op de weg waarschijnlijk ook andere verkeersdeelnemers tot roekeloos rijgedrag aanzet.

Zetum op Bert, ik zet \'m vanavond op SBS6 :+
 
Laatst bewerkt:
Zie je wel, het zijn ook mensen ( :? ).
Dus ze kunnen ook wel kappen met dat moralistische geouwehoer. Het doet me zelfs denken aan een oud Fries spreekwoord :

\'Se knipe de kat yn ut tsjuster.\' Wat zoveel betekent als : \'Wel netjes voorkomen maar stiekem zelf ook fout zitten.\'

:r op zulke lui. Kom er dan ook voor uit...
 
Terug
Bovenaan Onderaan