De woordvoerder van 3vo betrapt op te hard rijden

Zie je wel, het zijn ook mensen ( :? ).
Dus ze kunnen ook wel kappen met dat moralistische geouwehoer. Het doet me zelfs denken aan een oud Fries spreekwoord :

\'Se knipe de kat yn ut tsjuster.\' Wat zoveel betekent als : \'Wel netjes voorkomen maar stiekem zelf ook fout zitten.\'

:r op zulke lui. Kom er dan ook voor uit...


Tja...net als al die \"linkse\" partijen en hun ministers...rijden wel mooi in dikke BMW\'s...en niet in Lada\'s of afgetrapte golfjes...
Wat zij doen is: \"Links lullen, en rechts rijden\"
 
heb je die gast ooit gezien en weleens geluisterd naar wat hij uitkraamt. Daar komt geen zinnig woord uit en het liefste ziet hij helemaal geen verkeer op de weg. Mag hij dan eens afgezeken worden. Die gast is het broertje van de neet!
ik doelde meer op super-eikel Peter R(otop) de Vries

En jij vind dit dan een goed excuus
neu... kwou alleen zeggen dat ie niet orgineel is
 
Peter R. de Vries heeft de laatste afleveringen veel goed gemaakt met die afleveringen over zigeuners en oplichting e.d.

Het waren echt zeer vermakelijke afleveringen. Die zigeuners zaten echt 100% fout en Peter R. had echt 100% gelijk.

Vooral om de blaadjes-en-simkaart-etende zigeuner (vorige aflevering) heb ik dubbel gelegen.
 
De woordvoerder van 3VO (veilig verkeer nederland) is meerdere keren betrapt op te hard rijden. Hij reed oa 142 waar 70 is toegestaan })
Ook een aantal agenten zijn betrapt op onnodig hard rijden.
Vanavond te zien bij Peter R de Vries op SBS6 om 21.35.

Als zij het goede voorbeeld geven moet ik dat natuurlijk wel volgen 8-)

die woordvoerder van 3vo, is dat die ouwe vetzak met dat grijze, korte haar? beetje rond hoofd, kutstem, volgens mij baardje / snorretje of zoiets...

gadver de gadver, wat een kl**tviool vind ik dat, als zijn kop houdt is het al een **kel, sorry, maar hij is zo erg!!! :r

en dan ook nog zoveel te hard rijden!!! bah bah bah, ben daar echt heel pissig over.

(peter r de vries is trouwens ook een soort b*lletje, maar voor deze ene keer is ie een beetje ok dan ;) )
 
Tja...net als al die \"linkse\" partijen en hun ministers...rijden wel mooi in dikke BMW\'s...en niet in Lada\'s of afgetrapte golfjes...
Wat zij doen is: \"Links lullen, en rechts rijden\"
reden ze maar rechts. Ik moet gvd elke keer in de ankers als er weer zo\'n notoire (jaja, leuk woord) linksrijden op mijn weghelft zit te :z
:+
 
moet nog aan mijn posts komen. Vanaf morgen heb ik weer belangrijke dingen te doen:
- opruimen thuis
- uitslapen
- stappen
- playstation
- vriendin
- motorrijden!!!

Dus dan zit ik niet meer de hele dag achter de computer!!

Ik ga nu nog even een middagdutje doen op het toilet!
 
Haha, 3vo haalt op hun forum alle dingen die over Woudenberg gaan weg.

(net als ik die dubbelpost van Boom boom) :+
 
Dat jij die site niet opkomt ligt niet aan hun, ik kan het nl. nog steeds.
Wel zullen ze vandaag meer bezoekers krijgen dan normaal in een hele maand.
 
Haha, wat een stomme lul die Woudenberg, natuurlijk rij je overal te hard, maar ja, dan kan nou eenmaal niet als je zo\'n klotebaan hebt. En zoals iemand hier al ergens tikte, die 11 september opmerking is wel het toppunt van klotesmoezen. Je ziet het al in de krant staan: na WTC, Pentagon en Witte Huis nu 3VO-woordvoerder mikpunt van terrorisme.
 
hehehe.... 3vo heeft zijn forum\'s maar ff offline gegooit...

lastig hoor, daar modje zijn en al die nare berichten weghalen... :]
 
Ik zal me TVkaart ff instellen zodat ik het mooi kan capturen.

Zal ff kijken of ik hem ff om kan zetten naar DivX ;-) in redelijke kwaliteit...
 
Klote dat ik het mis :) dan moet ik het ook maar doen met de DivX :)
Moet nog een half uur werken en voor ik thuis ben, is dat programma al afgelopen ;(

[offtopic]
ze zijn al flink aan het strooien, heb net wel 8 of 9x zo\'n pekelwagentje voorbij zien rijden.
Zal nog wel niet zo hard glijden zijn als vorig jaar.
[/offtopic]
 
Als je niet uren op het Forum zat tijdens je werk had je waarschijnlijk om 5 uur thuis kunnen zijn sukkel ;) ;)
 
Hmmz, ik heb maar 56k6, dus ik weet niet of ik hem vanavond nog kan uploaden ergens...
Misschien morgen als ik op het werk zit (breedband verbinding).
 
HEERLIJK!!!! HEERLIJK!!!!! Geen ander woord voor, hoe die Bert Woudenberg zichzelf eruit lult hhahahahahahhah PETER R. DE VRIES -> :} :} :} :} :}

Wat lult die vent. Voortaan voel ik me ALTIJD bedreigd en achtervolgt :) Overal lekker te hard scheuren!!!!

hehehe en de wegwerkzaamheden, de berm maaien zijn geen wegwerkzaamheden, dus daar mag je lekker doorknallen.. hehehe fuck you Woudenberg! :j
 
hahahaha, dat was lachen. Zullen we vragen of Peter R. achter ons komt rijden als we een keer gaan rijden? Dan mag je legitiem te hard rijden.......wat een aanfluiting die Woudenberg
 
iid wat een lul die Woudenberg, maar als we nu in groepjes gaan rijden kunnen we wel zeggen dat we dachten dat we achtervolgt werden door wild uitziende motorrijders die je op het klavewrblad de hele tijd achterna zaten...met dank aan 3vo..... ;)
 
Ik heb het zitten bekijken. Een prima vrijbrief om door te gaan waar we altijd al mee bezig waren. Alleen bij wegwerkzaamheden en binnen de bebouwde kom vindt ik niet kunnen.

Moraalridder Bert is flink door het ijs gezakt, te kakken gezet, enz. enz.

Voortaan altijd met een groepje gaan rijden. Kun je altijd zeggen dat je je opgejaagd voelde.

JohnV was me net voor met posten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan