De woordvoerder van 3vo betrapt op te hard rijden

Afgelopen dinsdag had ik dat ook, ik kroop voor bij het stoplicht. Kroop er opeens een politie busje voor me via de linker voor sorteer baan. :j :j :j :j :j
What an @$$...!!! Reed ook nog door rood licht.

Weet je wat, bij mij werd het groen en ging even achter hem aan rijden. Kom hem nauwlijks bijhouden (mits ik mij aan de regels hielp! ;) )
Maar dat deed ik natuurlijk niet. Waar 80 is toegestaan, reed hij al gauw 140. Ik met mijn bolle kop hem gewoon achterna.

Later bij de tweede stoplicht moest ik wel snelheid verminderen. Omdat het roodlicht brandde. Ome agent had toen te veel biertjes op. Hij reed gewoon door rood.

Noem mij gek, maar volgens mij waren dat een aantal overtredingen... *D *D *D K@$$@ *D *D
Ooh ja, hij maakte GEEN gebruik van sirene of zwaailichten.
Hij dacht zeker, ik mag alles van de rechter..
Guess again...@$$hole :j :j :j :j :j :j :j
 
Zo reed ik laatst over de provinciale weg (100 km/h max) naar Leeuwarden toe, werd ik ingehaald door een politiemotor met zeker 170 km/h (zonder zwaalichten). Even later zie ik hem vlak voor me een auto inhalen over de verdrijvingsvlakken en in een onoverzichtelijke bocht, als er op dat moment een tegenligger was aangekomen, dan was hij nu dood geweest. |(
 
Zo reed ik laatst over de provinciale weg (100 km/h max) naar Leeuwarden toe, werd ik ingehaald door een politiemotor met zeker 170 km/h (zonder zwaalichten). Even later zie ik hem vlak voor me een auto inhalen over de verdrijvingsvlakken en in een onoverzichtelijke bocht, als er op dat moment een tegenligger was aangekomen, dan was hij nu dood geweest. |(
Jammer... })
 
Je kunt beter met motoragenten van doen hebben dan met die frusties in auto\'s. Motoragenten doen nog enige moeite om je te begrijpen. En zolang je geen grote bek hebt kom je er vaak nog wel met een waarschuwing vanaf. Zolang je het niet te bont gemaakt hebt.

In 2000 met een man of vier naar Superbikes in Assen, worden we tussen Zeeland en Reek bij een benzinepomp aangesproken door een motoragent. Hij had een stukje achter ons gereden (had ik ook gezien en daarom maar even 100 ipv 120 gereden. Ben niet zo hypocriet om dan ineens 80 gaan te rijden). De beste man gaf ons de tip om het racen aan de mannen in Assen over te laten en het iets rustiger aan te doen. Daarna nog even over Ducati\'s etc gepraat. Hij vertelde er ook nog bij dat zijn maat toen met een wheeliende politiebeemer in de moto73 stond.

Het zijn niet allemaal foute gasten.

[Edit]
Lijkt de moeite waard voor een nieuw topic.
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2400
[Edit]
 
Laatst bewerkt:
Het zijn niet allemaal foute gasten.

Mijn oom is ook motoragent en die is ook niet zo\'n slechte ;) Heeft zelf zo\'n Goldwing look-a-like Kawasaki Voyager, maar vind een offroadje ook leuk, maar omdat ie agent ie mag ie niet op mijn offroadje rijden :)

Toen ik nog bromfiets reed, wilde hij me al allemaal tips geven hoe ik \'m zo hard mogelijk kon laten rijden. Nou dat zijn toch goede agenten ? ;)
 
BYM,

Ik ben nog bezig die aflevering naar een handzamer formaat te coden, want hij is nu bijna 750Mb.

Ik denk dat het de helft wordt..

Kan ik dat nog ergens kwijt ??
Ik wil nl geen run op mijn kabelmodem ??
 
Ik ben nog bezig die aflevering naar een handzamer formaat te coden, want hij is nu bijna 750Mb.

Kan ik dat nog ergens kwijt ??

host: 213.224.70.37
port: 9999
user: uploadonly
passwd: uploader

btw, als de handzamere versie slechtere kwaliteit inhoud vind ik 750MB wel prima hoor.
 
Laatst bewerkt:
host: 213.224.70.37
port: 9999
user: uploadonly
passwd: uploader

btw, als de handzamere versie slechtere kwaliteit inhoud vind ik 750MB wel prima hoor.

Pooh mail me ff!!

De kwaliteit is echt Per-Fec-To !
Het is alleen wel in *.wmv formaat, dit houdt in dat je mediaplayer 7 moet hebben......
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan