De WSB kalender voor 2004

Magstar_3590

Rookie
25 jul 2003
13
0
February 29 Spain Valencia
March 28 Australia Phillip Island
April 18 San Marino Misano
May 16 Italy Monza
May 30 Germany Oschersleben
June 13 Europe Silverstone
July 4 Canada Mont Tremblant (tbc)
July 11 United States Laguna Seca
July 25 Great Britain Brands Hatch
September 5 Netherlands Assen
September 26 Italy Imola
October 3 France Magny Cours


In 1 woord: Hopeloos!
 
Ik zie het probleem ook niet :?
Ze beginnen gelukkig lekker voreg in het jaar dus is de winterstop gelukkig maar kort :} Als er in Februari maar geen ijs op de baan van Valencia ligt :+
 
Geen wedstrijd in Japan! Terwijl daar het gros van de merken vandaan komt. Kan me niet aan de indruk ontrekken dat Flamini even de spierballen laat zien aan de Japanners. Jullie dwars over een banden regel? Ok gaan we lekker naar Canada.....

Dit doet de toch al vertroebelde relatie tussen de Japanse merken en Flamini uiteraard helemaal niet goed. Maar het lijkt er op dat ze bij Flamini denken dat ze ook wel een WK kunnen organiseren met Ducati, Petronas en KTM..........

En ik zie dat toch als een groot probleem.....

(Heel, en misschien wel onoverkomelijk, groot.....)
 
Je weet toch dat het altijd het laatste weekend van september is ;)

Het laatste weekend van juni en het eerste weekend van september haal je vrees ik door elkaar. Als je dat maar niet doet als je onderweg bent naar Assen want dat is zo'n teleurstelling :+
 
Mij hoor je niet klagen. Ik wil al jaren samen met de vriendin naar Laguna Seca en als deze kalender definitief is, kunnen we 2 vliegen in 1 klap slaan. Eerst naar Canada en een week later naar California. :} :} :}
 
Sjit, eerste weekend bedoelde ik natuurlijk |(

Koninginnedag + 1 mei: Landelijke motordagen
laatste weekend juni: TT
eerste weekend september: SBK
laatste weekend september: Truck GP

Zijn er nou nog meer vaste weekenden in Assen?
 
Hopeloos vind ik vooral dat ze er in geslaagd zijn slechts twaalf races te organiseren waarvan er vijf samenvallen met GP's. Haal je lekker veel zendtijd uit zo |(
 
leuke kalender, dat hebben ze bij Flammini wel voor elkaar

nou nog wat racermotoren en coureurs regelen 8-)

niet in Japan ach zo populair was de WSB race daar niet, denk niet dat de 4 fabrieken daar echt wakker van zullen liggen
 
eens een cirquit er nieuw bij is ook wel eens leuk
net als dit jaar frankrijk
om nou elk jaar de zelfde cirquits te rijden lijkt me ook maar saai.
en als er dan wat nieuws komt moet er iets uit de weg.
en japan is toch aan de andere kant van de bol komt niemand :9
zolang ze maar van ons assen afblijven vind ik het hele verhaal wel mooi
 
Ze hebben wel eens meer dan maar 12 races gereden in een seizoen, ook vijf tegelijk met de GP's is erg veel, ik weet wel waar eurosport (en terecht) voor gaat kiezen.

Hopen we op een spannend SBK seizoen??
 
De afgelopen jaren was het laagste aantal GP's 13, in 1995. Er waren toen wel 2 wedstrijden in Spanje. Daarna is er alleen maar een stijgende lijn geweest. De SBK heeft nu een dalende lijn te pakken. 2 maal UK en Italie (Hoewel, eigenlijk 3 met San Marino er ook nog bij...) . Canada niet bevestigd en geen wedstrijd in Japan.

Voor de SS600 hou ik helemaal m'n hart vast, geloof nooit dat die mee gaan naar Noord-Amerika.
 
Terug
Bovenaan Onderaan