De Xs1100club dreigt terzielen tegaan! Help(ze)!!

piet7

Banned User
29 sep 2003
1.438
0
Ik heb pas vernomen van een Xsclublid dat de club terzielen dreigt tegaan aan niet betalende/verschijnende/in tezenden stukjes schrijvende a maar geen b zeggende plezierlamme leden!
Wat een verschrikkelijke toestand terwijl een Xs1100 alleen maar benzine nodig heeft om te kunnen vlammen en plezier te kunnen geven aan zijn eigenaar!
Niet gek natuurlijk dat het clubblad een steeds kleiner eromheen passend formaat kreeg waar ook weer scheve gezichten van kwamen wat de neerwaartse spiraal uiteindelijk helemaal in het kwaaddraad versterkte!
Ik hoop op een wondertje,zou toch ook zonde zijn als deze aardige informatieve site en het forum aldaar straks misschien ook maar wegverschrompelen en dat terwijl de Xs1100 steeds meer waarde toegekend krijgt door kopers/liefhebbers van kwaliteits oldtimers!
Helaas ben ik geen lid en word ik ook nooit lid van welke club dan ook (alleen motor-forum.nl)omdat ik eigenlijk nooit het nut/rendement/voordelen ervan voormij erin vindend nooit scherp zag en zie,en ik mij aan bepaalde niet bij mij passende/te snappen karakters te vinden in elke club/groep snel ga ergeren waardoor ik alleen maar minder vrolijk weer thuis kom.
Maar ik zal wel duidelijk uitzonderling zijn ,ik wens de huidige bestuursleden veel aanmoediging en wijze raad toe van de ingeschreven staande clubleden

Sterkte met de gerezen problemen die om echt slimme oplossingen vragen,schroom niet om ten rade te gaan onder een paar "bijdehand" zijnde leden of een interim troubleshooter!
Ik heb nog ergens een dubbelloops jachtgeweer gezien liggen ergens in een winkelvitrine in Belgie
waarmee niet betalende leden opeens veranderen in voorbeeldige clubleden die zelfs de misgelopen rente op het ontbrekende kasgeld proportioneel willen aanzuiveren.

Hahha!
Groeten van Piet7 met zijn te goedkoop zijnde proppeschieter!

pistool houten proppenschieter Euro3,50
full






Houten pistool met kurk aan touwtje in de rode loop van het pistool. Door het pistool heen en weer te schuiven plopt de kurk eruit en dit geeft best wel een aardige knal. Tevens is het mogelijk om het pistool d.m.v. touwtje om de schouder te hangen. Zelf vind ik dit de meest kindvriendelijke variatie van een pistool.

Afmeting: 54 cm pistool is dan ingeschoven

Als iemand iets beters weet?




8-)
 
Laatst bewerkt:
De vermoedelijke hoofdoorzaak van de penarie zal beslist het beslist lekker zuipen van de Xs1100 carburateurs zijn,geld op= geen vergadering meer kunnen bezoeken en weinig plezier nog van het rijden als je nog moet wachten tot er weer salaris is gestort.
Daarom hebben de meeste 1100derdXssen verdomd weinig kmeters achter de kiezen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan