De Yamaha T-Max 500 !!

Vanavond even op een nieuwe 560 gereden. Prima ding geheel origineel met een Akra eronder. Viel me enigszins tegen wat betreft het optrekken. Had het idee dat mijn 500 bj. 2009 met J.Costa veel sneller was met wegtrekken dan een originele 560. Verder wel leuke scoot maar vond de 60 cc meer erg tegenvallen.
groetjes
Theemaks
 
ik heb onlangs de kleppen van mijn Tmax gecontroleerd bij 48.000 maar hier hoefde ook niets gesteld te worden. Dat was bij mijn burgman wel anders.
Onlangs na grondig onderhoud de eerste meters gereden...
Nu nog aan het twijvelen... houden of verkopen...
 

Bijlagen

  • tmax2.JPG
    tmax2.JPG
    98,8 KB · Weergaven: 45
  • tmax1.JPG
    tmax1.JPG
    125,4 KB · Weergaven: 44
Ik heb de mijne aan mijn zoon overgedaan. Heb afgelopen zondag de Honda X adv gekocht. Alleen al voor de zithouding, op lange stukken kreeg ik toch last van mijn onder rug, die al niet best is.
totaal anders rijden, koppel opbouw gelijk aan de motorfiets.
 

Bijlagen

  • 7530B599-E12A-4E0C-BE46-5701684EF290.jpeg
    7530B599-E12A-4E0C-BE46-5701684EF290.jpeg
    352,2 KB · Weergaven: 50
Top motor de X-ADV, maar dat is wel persoonlijk.
De 1 vind het super mooi (ik dus) de ander vind ze spuuglelijk (mn vriendin)
Vind overigens de koffer achterop de motor zn stoere karakter naar beneden halen, maar dat is persoonlijk ;-)
 
Ik heb een paar vragen over de v-snaar van een Tmax 500. Weet iemand of Mitsuboshi (dus niet Mitsubishi), de fabrikant is van de v-snaren voor Yamaha? Maakt het qua snaar iets uit of je al dan niet een snelle vario hebt (Malossi)?
 
Ik heb een paar vragen over de v-snaar van een Tmax 500. Weet iemand of Mitsuboshi (dus niet Mitsubishi), de fabrikant is van de v-snaren voor Yamaha? Maakt het qua snaar iets uit of je al dan niet een snelle vario hebt (Malossi)?
Uit ervaring met diverse merken/types snaren en materialen weet ik ondertussen dat er niks zo betrouwbaar is dan de originele V snaar op zowel de sport vario's alsook de standaard vario. De kevlar snaren presteren ietsje beter tav de originele maar durven al is knappen voor ze de vervang termijn hebben bereikt ...voor mij persoonlijk onbetrouwbaar .
 
Uit ervaring met diverse merken/types snaren en materialen weet ik ondertussen dat er niks zo betrouwbaar is dan de originele V snaar op zowel de sport vario's alsook de standaard vario. De kevlar snaren presteren ietsje beter tav de originele maar durven al is knappen voor ze de vervang termijn hebben bereikt ...voor mij persoonlijk onbetrouwbaar .
Dank voor het antwoord. Dan gaat het zeker de originele snaar worden.
 
Wat Tmax4Life is zeker waar en is door mij ondervonden.
Had een Malossi snaar (carbon) besteld maar deze is onderweg op redelijke snelheid geknapt en om de uitgaande as geslagen waardoor het op een vastloper leek.
Standaard Yamaha riem rijdt het beste.
 
Hallo even voorstellen duncan
2 maanden geleden tmax 2007 gekocht van het weekend Andre uitlaat vario malossi en koppelingsplaten
Wat een beest heb altijd racers gereden maar dit is echt fun
 

Bijlagen

  • 965FE8E0-184B-4502-AF72-E72DC10D4ABF.jpeg
    965FE8E0-184B-4502-AF72-E72DC10D4ABF.jpeg
    575,5 KB · Weergaven: 43
Maar weer eens nieuw leven inblazen, want ik heb sinds een week een Tmax 500 uit 2009

En ik heb meteen een vraag ik heb er nu een Akrapovic onder zitten, ,maar zelfs met Db killer vind ik die te luid

Ik ben op zoek naar een originele uitlaat die onbeschadigt is, wie kan me daar aan helpen?!Bekijk bijlage 1868634
Kijk eens op markplaats.
Staan er genoeg op,en mischien willen ze wel ruilen.
Mooie t max trouwens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan