De Yamaha T-Max 500 !!

Mooi gefeliciteerd :t en veel plezier met de T-Max :]
Mooi model het 2008 type, als je hem hebt laat dan eens een foto zien :)

En ja niet te vergelijken met een FJR van 145 pk dacht ik.
Ik had even een CBF1000 wat een kracht en koppel, maar met de T-Max heb ik veel meer lol, en ook best rap tot de 100, zeker met een malossi vario.
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel :)

Nee het is echt een hele andere fiets, maar ga me er goed mee vermaken denk ik! Eerst maar eens kijken wat ik aan het geluid kan doen, want dat is wel heel tam zo. Beetje neuzen wat er is voor niet te veel geld
 
Ehh vraagje, misschien maak ik mezelf gek, maar jullie zullen het wel weten. De motor wordt mij verkocht als 2008 model, maar ik zit nu een beetje te neuzen naar onderdelen (gsm houder etc) en nou lijkt het wel alsof ik op een ouder model heb gereden. :s

Waar ik op gereden heb heeft dit dashboard : https://www.totalparts.nl/picture/boonstra/000000135555-1.jpg

Volgens die onderdelen site zou dat dan om een 2004-2007 fiets gaan... klopt dit?
 
Raar, een vriend van mij kan kentekens opvragen en daar staat dat hij 29-10-2009 bij de rdw geregistreerd is. Dat komt iig overeen met het verhaal, maar toch lijkt het een ouder model.
 
Het is geen 2008 model, die heeft een heel ander dashboard en de achter kant is ook heel anders.
Wat het geval is ,dat de t max in 2009 op kenteken is gezet.
Dan zal uit 2007 komen of gemaakt is.
 
Laatst bewerkt:
Dit is het dashboard vanaf 2008 model
full
 
Ja dat denk ik dan ook. Verschilt het 2008 model heel erg met deze? Op zich reed het nog steeds prima, en ik heb het VIN nummer bij Yamaha ingevuld, en er is geen terug roep actie voor. Dus op zich zou ik er toch nog gerust een hoop km's bij moeten kunnen drukken toch?
 
Tuurlijk het is een geweldige scoot, en het rijd nagenoeg hetzelfde.
Ik heb een t max uit 2006, en als je mijn vorige berichtjes lees weet je hoe blij ik er mee ben.
 
Ik denk dat ik er ook nog steeds erg blij van wordt. Plus dat ik nu een prijs voor mijn FJR krijg die ik nergens ander ga krijgen en ik hoef er ook niet mee te leuren op Marktplaats, dat is mij ook wat waard.
 
Ik denk dat ik er ook nog steeds erg blij van wordt. Plus dat ik nu een prijs voor mijn FJR krijg die ik nergens ander ga krijgen en ik hoef er ook niet mee te leuren op Marktplaats, dat is mij ook wat waard.

Zo is dat kopen die scoot, daar ga je echt van genieten.
 
Hallo tmax kenners, Ik twijfel tussen deze twee. Beide zijn van 2011(als ik hun moet geloven) en hebben zo'n 11000 km op de teller. Wat denken jullie van de prijs en welke zouden jullie mij aanraden? Of misschien nog even wachten tot de tmax 530 2012 wat in prijs daalt?


Error | Maltapark

Error | Maltapark
 
Laatst bewerkt:
Ik vind ze alle bij mooi, alhoewel wit vind ik persoonlijk erg mooi.
Vind de prijs ook niet verkeerd.
De 530 is nog wel prijzig nu.
Zou zeker een proefritje doen.

Succes ermee.
 
Ik zou die grijze nemen.

Die prijsjes zijn in ieder geval zeker niet verkeerd. Wat is dat voor site maltapark.com? is dat wel in NL?
 
Nee ik woon op Malta dus vandaar. Normaal is alles overpriced hier maar ik bij de tmax valt het dus gelukkig mee.
 
Nou ik heb de mijne woensdag opgehaald hoor, wat een feestje! Nog voldoende prik po de snelweg, en ook in de drukte blijft het voor mij relaxed rijden.

Ik ga hier zeker van genieten :)
 
Wat doet zo'n ding dan? Het ziet er uit als een soort pijpje ofzo.

Het heeft iets met geluid te doen... maar hoe kan een pijpje erop nou ander geluid geven?
 
Nou zondag even de nieuwe scoot laten zien bij een vriend, na een half uur wil ik weer weg, start hij niet :(

Je hoorde de benzine pomp niet gaan bij het contact aanzetten en er verscheen error 46 in het display.
Geen beweging meer in te krijgen, ook na dik een uur wachten niet. Zucht...

In de garage gezet bij zijn pa, en gisteren heeft hij hem even geprobeerd en het was starten lopen... Kon hem gisteren helaas niet ophalen, dus dat wordt vanavond. Gelijk vanmorgen MotorCity amsterdam gebeld, en waarsch is het relais van de benzinepomp niet goed. Morgen ochtend inleveren en dan krijg ik een xmax mee ter vervanging. Gebeurt allemaal onder garantie natuurlijk, maar het blijft gedoe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan