De Yamaha T-Max 500 !!

Iemand hier die een shad zadel heeft op zijn tmax ?
Hoe bevalt hij, is hij zijn geld waard ?

gr.
theemaks
 
ik heb geen Shad zadel wel een gel zadel en ik moet zeggen dat dit een erg grooot verschil is met het standaard zadel ...veel aangenamer !
 
Weet iemand hoeveel liter er in een volle tank gaat van een Tmax ?
dit omdat ik moto 2 erin wil doen vd winter en twijfel of ik wel het hele flesje erin moet doen.

groetjes
theemaks
 
Vandaag rondje drente/overijssel gedaan kleine 300km. Geweldige motorscooter toch deze T-Max 500.
 
Sinds dinsdag ook eigenaar geworden van een t max 500 van 2002.
Ik heb nog een kawa 1000 maar de t max ga ik in de winter gebruiken voor ritjes van 250 a 300km.
Is nog volledig origineel.Heb al een laaddock van tomtom gekocht en nu nog handvatverwarming bestellen.
Als laatste ga ik nog wat uitkijken om een echte akrapovic op de kop te kunnen tikken.
Heb paar jaar geleden nog een sym 400 scooter gehad en vond dat plezant rijden.
 
Goede keuze een Tmax aanschaffen zal je zeker bevallen.

Groetjes
Theemaks
 
Laatst bewerkt:
Sinds dinsdag ook eigenaar geworden van een t max 500 van 2002.
Ik heb nog een kawa 1000 maar de t max ga ik in de winter gebruiken voor ritjes van 250 a 300km.

Voor woonwerk verkeer of plezierritjes. Als het woonwerk is, dan zijn het nog behoorlijke afstanden.

eip.
 
Welkom T-max 560 jaar 2020 met gelukkig beter achterwerk.
 

Bijlagen

  • 680B87A5-A117-4AB3-8600-37BC9FBF5D76.jpeg
    680B87A5-A117-4AB3-8600-37BC9FBF5D76.jpeg
    74,5 KB · Weergaven: 14
Een beetje raar dat er zo weinig animo is voor de T-Max op dit forum. Zeker nu de T-Max 560 is uitgekomen. Prachtig wat ze met de achterkant gedaan hebben. Nu nog wat agressiever vooraan en een LCD display en ik koop hem misschien wel over een paar jaar.
 
Een beetje raar dat er zo weinig animo is voor de T-Max op dit forum. Zeker nu de T-Max 560 is uitgekomen. Prachtig wat ze met de achterkant gedaan hebben. Nu nog wat agressiever vooraan en een LCD display en ik koop hem misschien wel over een paar jaar.

Tja, zal wel heel leuk rijden maar voor mij persoonlijk te groot en...... te duur....... En het front van de X Max vind ik ook mooier.
 
Ik ben sinds kort eigenaar trotse eigenaar van een Tmax uit 2005. Erg blij mee en ben nu al 'hooked' aan de tmax fever..
Ik zag een aantal keer het woord Tmax-meeting voorbij komen, worden deze nog steeds georganiseerd of is dit verleden tijd?
Verder leuke verhalen van iedereen en goed advies waar ik zeker al wat aan heb gehad!
Groet Pepijn
IMG_0690.jpg
 
Pepijn, gefeliciteerd met jouw aankoop.
Ik heb nu nog een HONDA SH300, maar omdat het scooteren zo goed bevalt (ook bij mijn vrouw), wil ik deze winter ook een Tmax aanschaffen.
Dat lijkt mij aangenamer op snelwegen, als je wat verder weg wilt.
Veel plezier met je Tmax.
 
Terug
Bovenaan Onderaan