De Zeelandiarun

Dropje73

MF veteraan
27 feb 2006
25.670
132
47
Top!

Hopelijk kan ik er volgend jaar wel weer eens een keer bij zijn.

Wie is de person met de CX/Velorex span? iemand van hier?

Rooiejan

MF'er
28 sep 2008
46
0
40
Kwidamme(Zld)
Hahaaa, die met die CX, dat ben ik. Ik ben wel een trouwe meelezer, maar ik post maar zelden.
Heb ooit wel eens een paar fotootjes gepost van dit bakje, maar toen zat het nog aan een cb750kz.
Zat gewoon vast met de velorex-klemmen. Naar mijn mening was dit nogal een gammele constructie.
Toen er een Cx weggevertje op mn pad kwam, heb ik de bak mbv een subframe hieraan gebouwd.
Staat nog een schommelas en een set autowieltjes te wachten tot ik tijd heb om dat te monteren.

Laatst bewerkt:

Dhr. Bosso

Joh, jij ook al?
24 mei 2012
15.081
11.674
54
Gekkenhuis Goes e.o., Paviljoen 11.
Hahaaa, die met die CX, dat ben ik. Ik ben wel een trouwe meelezer, maar ik post maar zelden.
Heb ooit wel eens een paar fotootjes gepost van dit bakje, maar toen zat het nog aan een cb750kz.
Zat gewoon vast met de velorex-klemmen. Naar mijn mening was dit nogal een gammele constructie.
Toen er een Cx weggevertje op mn pad kwam, heb ik de bak mbv een subframe hieraan gebouwd.
Staat nog een schommelaars en een set autowieltjes te wachten tot ik tijd heb om dat te monteren.
_O- _O- Bijna m'n buurman. ;)

Sorry Jan, als ik in de Z.run fotomodus zit kijk ik alleen nog maar naar de volgnummers en de naam in het boekje.

Laatst bewerkt:

Dropje73

MF veteraan
27 feb 2006
25.670
132
47
Staat nog een schommelas en een set autowieltjes te wachten tot ik tijd heb om dat te monteren.

Hoster, tegenwoordig aardig wa Zeeuwen hier!! :t

paul2008

Rookie
25 jul 2008
5
0
45
Terneuzen
Dit jaar voor de tweede keer meerijden:]
Heb nog wat lijntjes uitgegooid voor motor-begeleiders, maar weet niet of daar nog wat uit gaat komen.

GSlandrover

MF veteraan
28 jul 2014
1.165
86
Mijn span zou er sowieso bij zijn, maar zoals het eruit ziet ik ook. Gezellig dagje hoop ik.

GSlandrover

MF veteraan
28 jul 2014
1.165
86
Ben ook ff geweest. Begreep dat er zoveel kampeerders zijn dat het erg vol komt te staan. Super.

Zijspanpiet

Die hard MF'er
2 nov 2017
351
18
Voor alle rijders en meerijders was het een mooie dag, met lekker zon.
Ik hoop dat jullie allemaal hebben genoten, dat deden wij altijd wel van de run.

Dhr. Bosso

Joh, jij ook al?
24 mei 2012
15.081
11.674
54
Zo, eerst ff wat nutteloos geleuter met cijfertjes.

We hebben dit jaar 371 foto's laten afdrukken, en 356 oorkonde's uitgedeeld.
Verdeeld over:
111 zijspannen en/of trike's.
35 bus passagiers.
40 EVR's.
16 hulpdiensten.

Bij binnenkomst nog 2 foto's gemaakt van mensen die de fotostop gemist hebben. Er komen voorlopig nog 4 foto's plus oorkonde's bij.

Dhr. Bosso

Joh, jij ook al?
24 mei 2012
15.081
11.674
54
Er was nog meer te doen op Walcheren dit weekend dat helaas veel minder goed afliep,

Ja, ik zat 't ook net te lezen. Hopelijk hebben ze dat gajes snel te pakken.
Gelukkig (ahum) zijn er bij ons geen tonnen te halen. Eerder tekorten. -O-

Dhr. Bosso

Joh, jij ook al?
24 mei 2012
15.081
11.674
54
En dan nog wat bekende helden die meereden:

Lou Proost (bergingswagen) reed dit jaar voor 't laatst mee. Hij heeft 't 30 jaar gedaan en heeft vaak voor de kat z'n viool meegereden, maar was ook vaak onmisbaar. Lou is in de 70, en vind 't mooi geweest.

Daarom dat hij ook bij de helden staat.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Marsian en halflive

Zijspanpiet

Die hard MF'er
2 nov 2017
351
18
Ooit was hij de opvolger van de Vw garage uit Goes, die toen de pechauto beschikbaar stelden inclusief chauffeur.
Toen kocht Lou Proost deze auto en ging vanaf dat jaar mee met de run.