De Zeelandiarun

Top!

Hopelijk kan ik er volgend jaar wel weer eens een keer bij zijn.



Wie is de person met de CX/Velorex span? iemand van hier?
 
Hahaaa, die met die CX, dat ben ik. Ik ben wel een trouwe meelezer, maar ik post maar zelden.
Heb ooit wel eens een paar fotootjes gepost van dit bakje, maar toen zat het nog aan een cb750kz.
Zat gewoon vast met de velorex-klemmen. Naar mijn mening was dit nogal een gammele constructie.
Toen er een Cx weggevertje op mn pad kwam, heb ik de bak mbv een subframe hieraan gebouwd.
Staat nog een schommelas en een set autowieltjes te wachten tot ik tijd heb om dat te monteren.
 
Laatst bewerkt:
Hahaaa, die met die CX, dat ben ik. Ik ben wel een trouwe meelezer, maar ik post maar zelden.
Heb ooit wel eens een paar fotootjes gepost van dit bakje, maar toen zat het nog aan een cb750kz.
Zat gewoon vast met de velorex-klemmen. Naar mijn mening was dit nogal een gammele constructie.
Toen er een Cx weggevertje op mn pad kwam, heb ik de bak mbv een subframe hieraan gebouwd.
Staat nog een schommelaars en een set autowieltjes te wachten tot ik tijd heb om dat te monteren.

_O- _O- Bijna m'n buurman. ;)

Sorry Jan, als ik in de Z.run fotomodus zit kijk ik alleen nog maar naar de volgnummers en de naam in het boekje.
 
Laatst bewerkt:
Hahaaa, die met die CX, dat ben ik. Ik ben wel een trouwe meelezer, maar ik post maar zelden.
Heb ooit wel eens een paar fotootjes gepost van dit bakje, maar toen zat het nog aan een cb750kz.
Zat gewoon vast met de velorex-klemmen. Naar mijn mening was dit nogal een gammele constructie.
Toen er een Cx weggevertje op mn pad kwam, heb ik de bak mbv een subframe hieraan gebouwd.
Staat nog een schommelas en een set autowieltjes te wachten tot ik tijd heb om dat te monteren.



Hoster, tegenwoordig aardig wa Zeeuwen hier!! :t
 
zeelandia-run%202019.jpg
 
Dit jaar voor de tweede keer meerijden:]
Heb nog wat lijntjes uitgegooid voor motor-begeleiders, maar weet niet of daar nog wat uit gaat komen.
 
Mijn span zou er sowieso bij zijn, maar zoals het eruit ziet ik ook. Gezellig dagje hoop ik.
 
Ik kom net terug uit Vlissingen, en de camping aldaar loopt weer goed vol. Toch elk jaar weer een dingetje van me om te zien dat oude bekenden er weer de moeite voor nemen om te komen. *O*
 
Ben ook ff geweest. Begreep dat er zoveel kampeerders zijn dat het erg vol komt te staan. Super.
 
Voor alle rijders en meerijders was het een mooie dag, met lekker zon.
Ik hoop dat jullie allemaal hebben genoten, dat deden wij altijd wel van de run.
 
Zo, eerst ff wat nutteloos geleuter met cijfertjes.

We hebben dit jaar 371 foto's laten afdrukken, en 356 oorkonde's uitgedeeld.
Verdeeld over:
111 zijspannen en/of trike's.
35 bus passagiers.
40 EVR's.
16 hulpdiensten.

Bij binnenkomst nog 2 foto's gemaakt van mensen die de fotostop gemist hebben. Er komen voorlopig nog 4 foto's plus oorkonde's bij.
 
En dan nog wat bekende helden die meereden:

1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg





Lou Proost (bergingswagen) reed dit jaar voor 't laatst mee. Hij heeft 't 30 jaar gedaan en heeft vaak voor de kat z'n viool meegereden, maar was ook vaak onmisbaar. Lou is in de 70, en vind 't mooi geweest.

Daarom dat hij ook bij de helden staat.
1k0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ooit was hij de opvolger van de Vw garage uit Goes, die toen de pechauto beschikbaar stelden inclusief chauffeur.
Toen kocht Lou Proost deze auto en ging vanaf dat jaar mee met de run.
 
Terug
Bovenaan Onderaan