De Zeelandiarun

Bosso, weet jij wat er zaterdagochtend op de camping is gebeurt en hoe dat is afgelopen? (hopelijk goed). Ik kwam een ambu tegen en hoorde dat er zelfs een helikopter opgeroepen was.
 
Wat ik weet is heel beknopt, er heeft iemand van maar 46 jaar oud een ernstige hersenbloeding gekregen, en is per helikopter naar Rotterdam gebracht.
 
Hoop ook dat het goed af loopt
Was inderdaad schrikken
Stond ook zelf ook op de camping
 
Als het goed is weet jij dat beter dan ik. Nou kan ik momenteel niet op mijn externe schijf waar alle Z.run foto's op staan, maar als jij me doorgeeft welk span jij toen reed, kan ik ze (hopelijk) binnen een paar dagen hier plaatsen.
 
En de datum voor 2020 is bekend.

Citaat uit m'n e-mail.
Beste mensen,

De zomer is voorbij en de voorbereidingen voor de 34ste Zeelandia-Run zijn weer van start gegaan. Deze zal op zaterdag 9 mei 2020 gereden worden.

De lunchlocatie is ook gereserveerd. Dit keer zijn we welkom bij Vergader- en Congrescentrum 'De Stenge' te Heinkenszand. Dusver is er afgesproken dat er weer een warme lunch wordt verzorgd in de vorm van nasi met saté.



Na een mooi en succesvol evenement 'de Biggekerksedag' is er een bedrag van E5000,- aan onze Stichting toegekend. Rienk, hartelijk dank voor deze geweldige actie!
 
Laatst bewerkt:
En de datum voor 2020 is bekend.

Citaat uit m'n e-mail.
Beste mensen,

De zomer is voorbij en de voorbereidingen voor de 34ste Zeelandia-Run zijn weer van start gegaan. Deze zal op zaterdag 9 mei 2020 gereden worden.

De lunchlocatie is ook gereserveerd. Dit keer zijn we welkom bij Vergader- en Congrescentrum 'De Stenge' te Heinkenszand. Dusver is er afgesproken dat er weer een warme lunch wordt verzorgd in de vorm van nasi met saté.



Na een mooi en succesvol evenement 'de Biggekerksedag' is er een bedrag van E5000,- aan onze Stichting toegekend. Rienk, hartelijk dank voor deze geweldige actie!


AFGELAST!


Volgend jaar 8 mei 2021 zijn we er weer!
 
Beste Zeelandia-Runners,

Hopelijk houdt iedereen zich goed en komt een beetje 'heel' deze rare tijd door.

We gaan er vanuit dat volgend jaar de situatie met het virus zover onder controle is, dat we weer een gezellige run kunnen organiseren.

Als vanouds wordt de Zeelandia-Run de tweede zaterdag in mei georganiseerd, dan zouden we in 2022 op zaterdag 14 mei rijden. Toch hebben we gisteren met het bestuur besloten om de run van 2022 voor een week te vervroegen. Dan komt het organisatorisch beter uit en kunnen we in de volle bezetting van de hoofdorganisatoren de run begeleiden.

Volgend jaar wordt de Zeelandia-Run op zaterdag 7 mei gereden.

Vanaf morgen wordt de nieuwe datum ook in de media gepubliceerd en we gaan alle betrokken partijen benaderen (De Stenge, De Meerkoet, Lammerenburg...).

We hopen dat we volgend jaar weer een succesvolle Zeelandia-Run kunnen organiseren.

Blijf allen gezond en wel!

Met vriendelijke groet,

Michiel

Namens het bestuur/ organisatie
 
Lijkt me leuk om daar aan mee te doen, maar hoe ik me aan kan melden via facebook is mij niet duidelijk. Komt waarschijnlijk om dat ik dit medium nooit gebruik. Ik kan aangeven of ik geïnteresseerd ben, ga of niet geïnteresseerd ben voor het evenement.
Geen idee waarom de link in het Duits is 8)7
 
Is 'internationaal' maarre... 🤷. Facebook doe ik ook niet aan. Krijg normaal mail, dus mail ze anders ff.

Of wacht even tot einde januari. Dan kijkt de orga naar de situatie....
Maar zet het zeker in je agenda. Heel leuk event, met gezellig feestje nadien in t zaaltje. En ja kan blijven kamperen.
 

Bijlagen

  • 23b5090a37779506eee1638a7c497863.jpg
    23b5090a37779506eee1638a7c497863.jpg
    41,2 KB · Weergaven: 15
Terug
Bovenaan Onderaan