bredebeier
MF veteraan
- 9 aug 2003
- 24.623
- 1.927
jawel, is straks verplicht @#$%
Er blijft zat te koop zonder, zot
Da,s een lekker lopend zinnetje
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
jawel, is straks verplicht @#$%
Zal te maken hebben met hobby-woonwerk gebruik.Ik vind niet dat ABS verplicht moet worden, maar tegelijk verbaasd het me altijd weer hoe conservatief veel rijders zijn. Velen rijden moderne auto's met allerlei hulpsystemen maar willen een motor uit het BSA/ Norton tijdperk ..
Nope, helaas, straks alleen nog echte Enduro en Trial motoren (en een GS of zelfs een XT tellen niet mee)Er blijft zat te koop zonder, zot
Da,s een lekker lopend zinnetje
Mijn instructeur destijds vertelde een verhaal over iemand in de ardennen met ABS en stopte op een vrij stijle helling toen door zand zijn voorwiel begon te glijden en de ABS in werking schoot,de man achteruit bleef rijden en zo lelijk ten val kwam.
Klopt dit of is dit een broodje aap verhaal?
Klinkt als een excuus voor een domme valpartij..Mijn instructeur destijds vertelde een verhaal over iemand in de ardennen met ABS en stopte op een vrij stijle helling toen door zand zijn voorwiel begon te glijden en de ABS in werking schoot,de man achteruit bleef rijden en zo lelijk ten val kwam.
Klopt dit of is dit een broodje aap verhaal?
Nee, het lag niet aan mij, maar aan de ABS
Lijkt me broodje aap.
ABS werkt immers niet bij stilstand of snelheden <10km/u.
Op mijn Triumph is het ABS gewoon uitschakelbaar, je moet het alleen elke keer doen als je de motor gestart hebt.
Dit snap ik niet..Komt er natuurlijk nog een kostenplaatje en het feit dat het waarschijnlijk wel kwetsbaar is. Denk eigenlijk dat het na 1e aankoop vervangen wordt door een normaal remsysteem zonder storingen etc. Het heeft op zon fiets gewoon geen nut.
Nope, helaas, straks alleen nog echte Enduro en Trial motoren (en een GS of zelfs een XT tellen niet mee)