yamapino
MF veteraan
Ben nu bezig met mijn 4 de 600 cc maar een paar pk erbij zou niet gek wezen dus volgend jaar maar een susuki gsxr750
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toch eens een 2 cilinder proberen, de beleving van snelheid en acceleratie is vele malen groter dan die ik op 4 cilinders gehad hebIedereen wil altijd de snelste zijn en praat erover hoeveel pk je nodig hebt om snel te zijn. Ik wil helemaal niet de snelste zijn. Ik wil power!!
Voor mij telt de sensatie van snelle acceleratie. Een achtbaan op twee wielen. Dus hoe meer pk's, hoe liever.
Ik heb een R1 omdat ik niet kan rijden maar in de kroeg en op feestjes altijd wil opscheppen over de vele pk´s die ik heb. Dat maakt indruk, ik krijg dan aandacht en respect.
Tevens is het makkelijk rijden want ik kan niet goed schakelen. Met deze motor kan ik lekker de hele dag in 2e versnelling rijden zonder dat ie me afslaat.
Dat is erg makkelijk als ik van terras naar terras rij. Je slaat geen blunder voor al het publiek.
Ook wordt een 1000cc iets warmer dan een 600cc. Je kunt sneller in je korte broek gaan rijden want het blok verwarmt de blote beentjes beter.
Jaja, veel pk´s heeft vele voordelen.
Lekker heIedereen wil altijd de snelste zijn en praat erover hoeveel pk je nodig hebt om snel te zijn. Ik wil helemaal niet de snelste zijn. Ik wil power!!
Voor mij telt de sensatie van snelle acceleratie. Een achtbaan op twee wielen. Dus hoe meer pk's, hoe liever.
Een achtbaan op twee wielen.
Verschil: Een achtbaan gaat ook in de bocht snel
En daar heb je een puntzolang je niet op het circuit rijdt gaat het puur om het gevoel wat 't ding geeft en niet om kille cijfers...
[me]BertV probeerd zijn 748 te verdedigen [/me]
Ik heb een R1 omdat ik niet kan rijden maar in de kroeg en op feestjes altijd wil opscheppen over de vele pk´s die ik heb. Dat maakt indruk, ik krijg dan aandacht en respect.
Tevens is het makkelijk rijden want ik kan niet goed schakelen. Met deze motor kan ik lekker de hele dag in 2e versnelling rijden zonder dat ie me afslaat.
Dat is erg makkelijk als ik van terras naar terras rij. Je slaat geen blunder voor al het publiek.
Ook wordt een 1000cc iets warmer dan een 600cc. Je kunt sneller in je korte broek gaan rijden want het blok verwarmt de blote beentjes beter.
Jaja, veel pk´s heeft vele voordelen.
ik rij liever een 100NM koppel fiets met 70pk, dan een 100pk fiets met 70Nm.
hehehe, you've been duked....worden we voorbij gevlogen door een KTM duke
Iedereen wil altijd de snelste zijn en praat erover hoeveel pk je nodig hebt om snel te zijn. Ik wil helemaal niet de snelste zijn. Ik wil power!!
Voor mij telt de sensatie van snelle acceleratie. Een achtbaan op twee wielen. Dus hoe meer pk's, hoe liever.
hehehe, you've been duked....
is niks om je voor te schamen, als het goed is ben je kansloos...
122pk/99Nm
daar kom je niet aan met een GSX600
Ik denk zelfs dat hij een 1-cilinder Duke bedoelt. Met maar 625cc en 50-55 paardjes aan het wiel.
In supersportterminolgie is het maar een brommertje
Maar als je op bochtige wegen komt, loopt je ego serieus schade op. Kijk maar naar die huilende mannen met hun racers onderaan de alpenpassen