GuZ
MF veteraan
wel leuk hoor, die getalletjes
maar ga er nou es opzitten....
Ik had een triumph die dik trok onderin... de man die er nu op rijdt kwam van een zzr1100 en wist niet wat ie meemaakte...
ik ging naar een 1-pitter en wist niet wat ik meemaakte... op papier veel zwakker maar kwa gevoel zoveel directer en sterker... alsof je direct op de zuiger zit.
is nu met mijn 660 alleen maar erger... die hangt aan het gas als een piano-snaar... vraag maar aan de gastrijders van het MF die toch ook niet op de sufste brommers rijden.
komen wel meer factoren bij kijken natuurlijk, dus weg met de specs, rijen zal je.
ook een leuk weetje... 0-100 met een ktm 950 adventure (98 pk met de stroomlijn van een flatgebouw) is praktisch hetzelfde als die van een R1
maar ga er nou es opzitten....
Ik had een triumph die dik trok onderin... de man die er nu op rijdt kwam van een zzr1100 en wist niet wat ie meemaakte...
ik ging naar een 1-pitter en wist niet wat ik meemaakte... op papier veel zwakker maar kwa gevoel zoveel directer en sterker... alsof je direct op de zuiger zit.
is nu met mijn 660 alleen maar erger... die hangt aan het gas als een piano-snaar... vraag maar aan de gastrijders van het MF die toch ook niet op de sufste brommers rijden.
komen wel meer factoren bij kijken natuurlijk, dus weg met de specs, rijen zal je.
ook een leuk weetje... 0-100 met een ktm 950 adventure (98 pk met de stroomlijn van een flatgebouw) is praktisch hetzelfde als die van een R1