De zoektocht naar mijn eerste motor

Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen maar het onderwerp raakt mij nog wel :). Ik ben ook aan het kijken voor een eerste motor en mijn oog en hart is toch wel gevallen op de MT-07 en de Street Triple r (2013>). De Street Triple heeft de voorkeur, gewoon omdat ik die veel mooier vind dan de MT-07. Mijn vraag is het volgende. Welke zouden jullie aanbevelen? Is het verstandig om nu een motor te kopen of is het beter wachten tot later in het seizoen wanneer wellicht de prijzen iets zullen dalen (is nog maar de vraag). Ik zal voornamelijk een mooi weer rijder zijn en het regen zoveel mogelijk vermijden. (tot dat ik meer km heb gemaakt zal dit wel uiteindelijk veranderen).

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Welkom op het forum.

Misschien kun je beter even een eigen topic aanmaken, dit is/was het topic over mijn zoektocht naar mijn eerste motor.

Voor wat betreft de eerste motor:
Wat wil je er mee (kunnen) doen?
Ik heb een ook een proefrit(je) gedaan op een street triple, en dat reed heerlijk, maar voor mij nodigde het te veel uit om elke keer weer door te trekken en daardoor (veel) te hard te gaan rijden.
Maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur, en daarom heb ik nu een dikke tweecilinder boxer 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan