De zomer is begonnen!!!

Zow zow, vind ik leuk om te lezen (ja egt waar om een of andere reden) En wat voor werk doe je dan daar, en deed je in NL? En hoe zit dat met je familie in NL, als ik niet tot last ben.
 
Zow zow, vind ik leuk om te lezen (ja egt waar om een of andere reden) En wat voor werk doe je dan daar, en deed je in NL? En hoe zit dat met je familie in NL, als ik niet tot last ben.

ik was gescheiden toen ik nederland woonde, en toen ik naar amerika verhuisde zijn mijn kinderen voor 1 jaar mee geweest en toen zijn ze terug gegaan om verder te studeren, maar ze komen elk jaar hier voor 3 weken met de vakantie.
ik werkte in nederland als kleurmenger voor een grote behang fabriek, en nu heb ik al 4 jaar een internet business, wat me meer geld oplevert dan een gewone baan....dus veel vrije tijd om weg te gaan op de motor. :]

en nu komen woensdag 2 M-F Leden hier langs om te overnachten, voor dat ze verder gaan met hun rond reis,
 
Sorry dat ik dan weer zo laat reageer, was et topic ff kwijt :)
En het rijden daarow, je moet toch wel een helm op daarow. (daar heb ik soms mijn twijfels over)

Ik vind het iig wel een goeie zaak dat je over bent gestapt en nu daarow "the life" leeft :)

:}
 
Maar echt zonnig was het nou ook niet. Ik heb me toch een regenbui gehad. :} voor mijn vrouw :} die mijn motorpak voor 40 Euro op speurders heeft gevonden. Hield me warm bij -9 en droog bij een hoosbui.
 
hallo, ik heb ook twee weken terug mijn meisje van de hometrainer afgehaald en heb nog niet buiten kunnen rijden maar morgen ga ik, regen of geen regen.
vandaag (zaterdag) zou het regenen en het is droog gebleven dus morgen (zondag) ook, :} :} hoop ik!!!!!!!!!! :} :} :}
dus zie jullie wel op de weg, omgeving vaals. :] :] :] :]
en vergeet niet de zonnebril mee te nemen. 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan