De zomer is begonnen!!!

Ik zie nog geen zon B| , ik voel geen warmte B| , het is s'avonds nog donker B|

Er ligt pekel B| , Er zijn nog geen circuit dagen B| , De dames lopen nog ingepakt over straat B|




Ik denk dat ik dit jaar maar weer eens flink een steentje ga bijdrage aan Global warming!!


Rijd allen voor een warmer en zonniger nederland :} :]

Global warming duurt maar ff... daarna slaatut om in een ijstijd B| Dussuh niet al te veul je best doen :P
 
Volgens mij is dat 'ff' wel een relatief begrip. :P

Ach wat je relatief noemt. Ik gok zo dat we al aardig ons best hebben gedaan om global warming te bereiken alleen het heeft ff een doorwerkingstijd heh :P Nog iets erbij en die ijstijd komt er over een poosje ook wel aan O-) Met een beetje geluk hebben wij alleen 'maar' te maken met de gobal warming en kunnen we jaarrond onder een zonnetje :] Alleen jammer van al dat water dus we moeten maar gebruik maken van het asfalt van Dld. En daar geld dan weer geen snelheidsbeperking })
 
Ach, t komt vast wel vaker voor...hartje zomer en ijskoude poollucht met witte neerslag. :?







:+ maar de hoop is er. ;)

Cindy
 
Ik heb vandaag mij motor uit de stalling gehaald! :]

Het moest gewoon! :9

De zomer is begonnen!!!

We gaan weer :] :] :] :] :]

Wil geen domper leveren op jouw vreugde, maar de zomer is toch nog echt niet begonnen, het is wel zo dat vandaag de lente is begonnen ;)

Maar toch, have fun with you're bike 8-)
 
Wil geen domper leveren op jouw vreugde, maar de zomer is toch nog echt niet begonnen, het is wel zo dat vandaag de lente is begonnen ;)

Maar toch, have fun with you're bike 8-)


ja daaaaag de zomer is ech wel begonnen....het staat toch op HET internet! en die jongens van HET internet hebbe het altijd goed hoor!



:+
 
Ik heb net de folders gedaan in m´n moeders koekblik en ik kan u allen bevestigen dat het winter is....
















Gelukkig biedt dit wel mogelijkheden tot glijden en slippen in het koekblik! })
 
Global warming duurt maar ff... daarna slaatut om in een ijstijd B| Dussuh niet al te veul je best doen :P

Tegen de tijd dat het uberhaupt zover komt, lopen wij toch al lang niet meer op deze aardkloot rond, dus gewoon flink door gassen met die handel :)

Global heating rocks 8-)

Ach wat je relatief noemt. Ik gok zo dat we al aardig ons best hebben gedaan om global warming te bereiken alleen het heeft ff een doorwerkingstijd heh :P Nog iets erbij en die ijstijd komt er over een poosje ook wel aan O-) Met een beetje geluk hebben wij alleen 'maar' te maken met de gobal warming en kunnen we jaarrond onder een zonnetje :] Alleen jammer van al dat water dus we moeten maar gebruik maken van het asfalt van Dld. En daar geld dan weer geen snelheidsbeperking })

Alles is relatief ;)

En die ijstijd maken wij toch niet meer mee, dat zijn dus zorgen voor de volgende generaties :P

En dat jaar rond in het zonnetje rijden bevalt me eigenlijk wel ;)
 
niet zeuren allemaal |(
moeten jullie maar zo doen als ik O-)
hometrainer van de rollen afhalen en motor erop, in de woonkamer voor de tv en een mooie zomerfilm opzetten en dan rijden maar
flesje bier ernaast en de vrouw in bikini laten rond lopen :} :} :}
heerlijk vanmorgen nog een kleine 100 km gereden :] :]
 
Hier in Uitgeest ligt nu 10 cm sneeuw en het valt nog steeds. Maar petje af, er is er nog 1 op de motor (C. Blok)
 
Vanmorgen was het droog.......ik zat nog te twijfelen...koekblik of...muhhhm, zo koud is het ook weer niet....en nu: witte wereld in Utrecht ;( Nu nog naar huis......[stapvoets-voetpad mode]

wel spannend.... :+
 
Het sneeuwt hier al de gehel ochtend en er is al 2x een pekelauto door de straat gekomen. Dus ik weet niet waar je woont, maar hier is het volop winter. Gisterenochtend reed ik met het koekblik uit de nachtdienst naar huis en de thermometer gaf -14 graden aan. Bbbrrrrr.
 
niet zeuren allemaal |(
moeten jullie maar zo doen als ik O-)
hometrainer van de rollen afhalen en motor erop, in de woonkamer voor de tv en een mooie zomerfilm opzetten en dan rijden maar
flesje bier ernaast en de vrouw in bikini laten rond lopen :} :} :}
heerlijk vanmorgen nog een kleine 100 km gereden :] :]

Dan heb je nog steeds het probleem van global heating, je stoot immers nog steeds schadelijke uitlaatgassen e.d. uit ;) :P

Maar het idee is goed gevonden :)

[me]Phr3ak rijdt zo wie zo iedere dag, sneeuw of geen sneeuw 8-) [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan