De zomer is begonnen!!!

Ik heb vandaag mij motor uit de stalling gehaald! :]

Het moest gewoon! :9

De zomer is begonnen!!!

We gaan weer :] :] :] :] :]


de zomer is begonnen.... het land is nog wit van de sneeuw, 's morgens mag ik de ijspegels van m'n auto halen... en dan is het bij jou al zomer?! Je woont zeker niet in NL :D
 
Dan heb je nog steeds het probleem van global heating, je stoot immers nog steeds schadelijke uitlaatgassen e.d. uit ;) :P

Maar het idee is goed gevonden :)

[me]Phr3ak rijdt zo wie zo iedere dag, sneeuw of geen sneeuw 8-) [/me]

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
ja maar daar heb ik ook iets op gevonden, namelijk flexibele buizen aansluiten en door de woonkamer laten lopen en door het katten luik naar buiten, de buis wordt warm en verwarmt ook nog mijn woonkamer *D *D *D ;)
 
Ik heb vandaag mij motor uit de stalling gehaald! :]

Het moest gewoon! :9

De zomer is begonnen!!!

We gaan weer :] :] :] :] :]

Kheb vanochtend ongeveer 3 centimeter sneeuw van m'n auto af staan schrapen, en ik kijk nu naar buiten en het sneeuwt weer volop, Op weg naar school vanochtend ben ik ook 3 strooi/pekel wagens gepasseerd......
dussssss :9
 
welke zomer, je zou wel een beetje van lotje zijn om nu te rijden, met al die pekel op de weg, enne, als het een graatje of 10/15 is komt die van mij pas uit de garage, maar das persoonlijk
 
welke zomer, je zou wel een beetje van lotje zijn om nu te rijden, met al die pekel op de weg, enne, als het een graatje of 10/15 is komt die van mij pas uit de garage, maar das persoonlijk


kijk een nieuwe R1 rijder :] (denk ik...toch?)

stel je even voor bij nieuwe gebruikers klik hier> Nieuwe gebruikers

leuk om te weten met wie we praten he... ;)
 
welke zomer, je zou wel een beetje van lotje zijn om nu te rijden, met al die pekel op de weg, enne, als het een graatje of 10/15 is komt die van mij pas uit de garage, maar das persoonlijk


Voor mij is dat ook zo, alles wat minder dan 15 graden is en als de baan nat ligt komt de mijnen ook niet buiten, dus nog enkele maanden wachten tot misschien de lente begint :?
 
---Offtopic---

Hey aspencade, waarom zit jij in de USA? Voor je werk neem ik aan... Hoe dat zo, vroeg ik me eigenlijk wel af? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan