de zoveelste vraag over uitlaten

Z1m0wns

Die hard MF'er
22 aug 2013
579
0
ALKMAAR
Hallo mannen,

ik zit met een twijfel geval.. ik ben op zoek naar een mooie high mount uitlaat voor mijn KTM 690SM.

nu heb ik recent 2 uitlaten van Laser extreme gekocht, en wilde ik deze er graag onder hebben. nou heb ik al iemand die deze er voor mij onder kan bakken, maar ik ben een beetje huiverig over hoeveel dB's dat gaat opleveren, als dit teveel is dan ben ik straks de sjaak en daar heb ik geen zin in.
Ook zijn deze uitlaten een stuk dunner en korter dan origineel, en ben ik bang dat de motor straks voor geen meter meer rijd

nou komt het totaalplaatje voor deze uitlaten uit op ongeveer €400,-
en het plaatje van de uitlaten
full




maar nou heb ik dus ook de uitlaat van SC project in gedachte, deze kan ik incl montage en mapping laten monteren voor €710,- bij deze uitlaat weet ik dat de hele setup legaal is en er goed uitziet deze is wel weer een stuk duurder.
en een plaatje :+
full



zelf neig ik ernaar om gewoon voor de duurdere veilige optie gaan aangezien ik de boel gewoon knap wil hebben.. maar de andere uitlaten heb ik liggen haha.. struggles |(
wat zijn julie gedachtes?
 
Laatst bewerkt:
Je geeft zelf het antwoord al. Goedgekeurde uitlaten zijn uiteindelijk goedkoper dan niet goedgekeurde plus een vette prent en/of inbeslagname.

Aan jou de keuze.
 
Ik ben er ook geweest en was voor 410 euro (incl verzending van oude pijp) klaar. De demper die ik wilde in de hoek die mooi stond.

Je kunt ook direct horen hoe hij op de motor klinkt, kun je zelf inschatten of het te hard is.
 
Ik heb twee van die Laser X-treme dempers er op zitten, maar dan wel een officiële set met tussendemper en linkpijp. Maakt icm de dB killer echt niet veel herrie, misschien wel 1 van de stillere -O-
 
Een SC Project demper van +600 euro :? Ik had mijne voor 300 euro... nieuw in doos via Bolski. Mapping kun je zelf doen als je dat wilt met TuneECU en kabeltje.

ja op de site zijn ze 630, en Bolski kon hem voor €607,45 leveren heb ooit al contact gehad over de uitlaten. waarvoor nog bedankt :}

Via Verpalen kan ik hem dus voor €710,- laten monteren en volgends hun zit de mapping er ook bij, dat is dan de makkelijkste optie, hoef ik niet zelf te kloten en ben in een x klaar :Y :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb twee van die Laser X-treme dempers er op zitten, maar dan wel een officiële set met tussendemper en linkpijp. Maakt icm de dB killer echt niet veel herrie, misschien wel 1 van de stillere -O-

Okee ik had juist verwacht dat ze bestwel luid waren, maar dat bewijst dan het tegendeel haha. ik ga toch voor de SC Project, liever iets meer geld uitgeven dan ben ik in een klap klaar O-)

anders word t altijd nog maar afwachten hoe t geluid word/ hoe de prestaties zijn.. :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan