Dealer met dubieuze R1; kopen of niet?

Ok...

dan zal ik het morgen weer eens nakijken...
Rijd je nu ook al een motor?

Ps wanneer is je fiets klaar?
 
Das bullshit...
Gizz had er over de 60k op staan, en schijve waren goed. En bij stoppies rem je minder hard als met gewoon hard remmen, dus dat is nog grotere onzin...Bij stoppies belast je je remmen MINDER als bij gewoon hard remmen...

Ja, da klop, stoppies belasten je schijfjes waarschijnlijk minder. Dit statement ging mij om het frame (beetje verkeerd geplakt en geknipt).
Ik denk dat je zelfs wel meer dan 60k kunt rijden zonder erge slijtage aan de remmen. Ik denk ook dat je met minder dan 10K HEEL VEEL slijtage aan de remmen kunt rijden.
 
Over de verkoper: er lopen ook slechte verkopers rond, maar ook bij andere dealers. Baasje van Solo Moto heeft natuurlijk een heel ander idee van zijn verkopers, omdat hij/zij niet de directe terugkoppeling van de mensen krijgt. Als ik jou was, zou ik eens vragen naar de baas van Solo Moto waar de verkoper bij staat, en hem/haar confronteren met de onzin die uitgekraamd is.

Voor meningen over motordealers (daar gaat Solo wel heel sekuur mee om trouwens), kijk eens op: http://www.motordealer.info/

Succes met verder zoeken,
Steven


IK HEB HET NOOIT OVER SOLO MOTO GEHAD!!!!!!!!!!!!!!
 
:P
Geef maar toe, makeup op een vrouw is gewoon psies utzelfde als teller terugdraaien...
Dat hangt toch een beetje van de hoeveelheid make-up af.
Een beetje mascara doe je niet om jonger te lijken maar een complete laag plamuur die je er iedere avond af moet bikken misschien wel...
 
Ik zou gewoon wat meer euro's sparen en voor een betere R1 gaan kijken. Er is een spreek woord voor dit soort dingen: Goedkoop is vaak duurkoop.
 
Hele mooie bike die rood\witte R1

Maar ik zou never nooit niet deze R1 kopen!!
Als de dealer al zegt dat de teller "misschien" vervangen is , dan weet ik al genoeg!!
Zeer onbetrouwbaar.


Ik zou geen zaken doen met deze dealer. (ik weet welke) en hij is niet betrouwbaar. :X
 
Zou je hem kopen als er geen km-stand bijstond?

Klinkt alsof de dealer er graag vanaf wil, en hij doet te vaag over de km.stand. Kijk gewoon hoe interessant het plaatje financieel te maken is en vraag je af of je voor zo'n bedrag de gok wilt nemen.

En kijk ook hoeveel het scheelt met een frisse R1.
 
Hele mooie bike die roodwitte R1

Maar ik zou never nooit niet deze R1 kopen!!
Als de dealer al zegt dat de teller "misschien" vervangen is , dan weet ik al genoeg!!
Zeer onbetrouwbaar.


Ik zou geen zaken doen met deze dealer. (ik weet welke) en hij is niet betrouwbaar. :X


He ben jij degene die van de zomer die zwarte zx7r gekocht heeft. Veghel meeting, maatje van je gevallen met cbr?? Je hebt die R1 dus ook gezien. Ik doe het niet.
 
Kwil ook niet vervelend zijn over S... Moto.
Maar ben ongeveer 2 jaar geleden daar ook een keer wezen kijken voor een FZR6
zag er op het oog netjes uit.
Verkoper had een zeer vlotte babbel (niets mis mee toch, maar wel opletten),
was van 40+ en altijd bij hun onderhouden geweest.
Hij had er echter geen onderhoud-boukje bij :?

Na een toch wel lange test-rit genaakt te hebben kwam ik er achter dat de FZR totaal vanzelf naar links gin in de linkerbochten en ABSOLUUT :? niet een rechterbocht was in te sturen.
Vond dit zeer vreemd, en heb juist toen alleen maar linker en rechterbochten op gezocht.
En hij bleef het doen.

Op het rechte stuk ging hij ook vanzelf naar links....

Heb dit dus maar over laten gaan, en tot vandaag geen spijt van gehad, heb nu een zeer gezonde donderpoes uit '98

Zoals iedereen het al zegt, als je het niet vertrouwd, zoek dan verder :}
Er is zat te vinden ;)

Weet wel waar ik mijn volgende speeltje vandaan zou halen })
 
totaal mee eens met sommige uitspaken. Alleen kopen als je er 110% op vertrouwd.
Klinkt raar, maar neem misschien een persoon (personen) mee die ook een r1 heeft en er op rijdt ;) . Hij weet (denk ik) waar hij naar moet kijken en laat hem desnoods een rondje rijden. Hij kan immers een goede vergelijking maken..

suc6

Sander
 
Ok...

dan zal ik het morgen weer eens nakijken...
Rijd je nu ook al een motor?

Ps wanneer is je fiets klaar?

Heb hiervoor een FZR600 gereden... heb nog niets kunnen update'n..camera is leeg :( Naad..maargoed...

Ik ben nu kuipwerk aan het plamuren en schuren.. over week of 2 begin ik met spuiten..
begin januari komen mijn nieuwe banden binnen.. denk half a eind januari dat ie wel klaar is..
 
Is het een inruiler :?
Wat is de vraagprijs :?
Vraag naar het verleden :? ,van wie is tie geweest :? Onderhoudsboekje vragen.

Enne bij 15000 kunnen er makkelijk nieuwe remblokken gemonteerd zijn,vrij normaal bij zo'n kmstand.
 
Is het een inruiler :?
Wat is de vraagprijs :?
Vraag naar het verleden :? ,van wie is tie geweest :? Onderhoudsboekje vragen.

Enne bij 15000 kunnen er makkelijk nieuwe remblokken gemonteerd zijn,vrij normaal bij zo'n kmstand.


nieuwe remblokken kunnen wel, echter versleten schijven is een ander verhaal.
 
He ben jij degene die van de zomer die zwarte zx7r gekocht heeft. Veghel meeting, maatje van je gevallen met cbr?? Je hebt die R1 dus ook gezien. Ik doe het niet.
Klopt, dat ben ik.

Ik heb die R1 gezien bij de dealer
Hele mooie motor, maar zoals ik al zei: onbetrouwbare dealer.
Hij koopt motoren op allerlei slinkse manieren in. (Import/ Schade/ etc..)

Goeje keus!!
 
Of Boedelier motoren.

Met Solo-moto heeft mijn pa goede ervaringen.

Ik heb een kennis die handelt in het "budget bike" segment en die handelt met die lui. Afgezien dat hij er wel eens leuk zaken mee kan doen, heeft hij er geen goed woord voor over, voor beiden niet!! en ik weet ook van kennissen van beide zaken deals waarbij hele foute dingen gedaan zijn voor veel te veel geld. (opgelapte totall-motor met teruggedraaide km stand; kennis van me zag zijn eigen motor staan bij Bodelier!!! (kenteken) met -30K km.

Wat ZOU KUNNEN is dat de remschijven zijn vervangen na de crash, en dat er oude sloopexemplaren opzitten?? ex racer kan best, de klok hoeft er niet opgezeten te hebben, die draaien ze wel een eind aan. :( :(

WEGBLIJVEN.

Grtzz HagaSan.
 
Mensen ik dank jullie voor jullie reacties maar:
het is echt geen Bodelier of Solo Moto. Het is Vos Oss waar ik over praat.

Over elke dealer zullen wel slechte verhalen te vertellen zijn. Ik zit nu 2 jaar bij Solo Moto maar heb er nog geen nare ervaringen mee gehad.
Het baasje (Dennis) is wel een praatjesmaker maar verder gaat het wel.

VRAAG: WELKE DEALER VERTROUW JE 100%, IK ZAL ER EEN TOPIC VAN MAKEN.
 
Laatst bewerkt:
Das bullshit...
Gizz had er over de 60k op staan, en schijve waren goed. En bij stoppies rem je minder hard als met gewoon hard remmen, dus dat is nog grotere onzin...Bij stoppies belast je je remmen MINDER als bij gewoon hard remmen...

Haha dat klinkt als gelul. Maarrrr is misschien nog waar ook omdat je zwaartepunt naar voren ligt.
Wheelies trekken is beter als volgas wegtrekken zodat voorwiel net op de grond blijft :+
 
Hele mooie bike die roodwitte R1

Maar ik zou never nooit niet deze R1 kopen!!
Als de dealer al zegt dat de teller "misschien" vervangen is , dan weet ik al genoeg!!
Zeer onbetrouwbaar.


Ik zou geen zaken doen met deze dealer. (ik weet welke) en hij is niet betrouwbaar. :X
:^

Het klinkt wel als een klassiek verhaal. Mooie motor altijd rustig mee gereden, van oude man geweest......NOT.
Het zou me nix verbazen als er bv met deze motor superstock is geraced oid. Als ze al liegen over km-standen, dan kun je de rest ook met een korreltje zout nemen. (was zeker ook nog schadevrij deze R1?)
 
Das bullshit...
Gizz had er over de 60k op staan, en schijve waren goed. En bij stoppies rem je minder hard als met gewoon hard remmen, dus dat is nog grotere onzin...Bij stoppies belast je je remmen MINDER als bij gewoon hard remmen...

O'ja, Gizz zijn motor 60k op de teller :X :X :X :X :X :X :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan