dealers korting?

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee klopt ik doe het redelijk heb niet echt super motivatie omdat ik geen bonus kriig als ik veel verkoop

De dag dat ik zo door het leven moet gaan, dan stop ik ermee. O-m-g, heel je geloofwaardigheid eraan kerel.

EDIT: ik kan dit eigenlijk niet geloven _O-
 
Hoeveel korting geef je zoal?
ik mag maximaal 5%geven zie ik dat iemand echt een grote order doet en is er gun factor dan geef ik gewoon 10%
we moeten eigenlijk tussen de 2.5% zitten
maar ik gun de klant gewoon het beste
 
De dag dat ik zo door het leven moet gaan, dan stop ik ermee. O-m-g, heel je geloofwaardigheid eraan kerel.

EDIT: ik kan dit eigenlijk niet geloven _O-
Ik geloof wel dat dure meubelen beter zijn of kunnen zijn, maar ik geef mijn geld uit aan motoren. O-)
gelijk heb je 😂
en geloof het maar voor wat hoort wat. als je me geen bonus geeft ga ik niet rennen voor je. wrm zou ik
 
nee klopt ik doe het redelijk heb niet echt super motivatie omdat ik geen bonus kriig als ik veel verkoop
Klinkt alsof je veel plezier beleeft aan je werk, zullen het wel lange dagen zijn.
Hoeveel jaar moet je nog tot je er mee op kunt/moet houden?

en geloof het maar voor wat hoort wat. als je me geen bonus geeft ga ik niet rennen voor je. wrm zou ik
Oh nee, laat maar.
 
Ik heb mijn ikea lamp op marktplaat gezet. Bieden uitgezet. Vaste prijs 25€ wat al hartstikke weinig is. Binnen 5 minuten mailtje van een of andere gast "Hoi ik wil er 20€ voor geven". Resultaat voor hem is dat ik mijn lamp zo en zo niet aan hem verkoop.
 
Ik heb mijn ikea lamp op marktplaat gezet. Bieden uitgezet. Vaste prijs 25€ wat al hartstikke weinig is. Binnen 5 minuten mailtje van een of andere gast "Hoi ik wil er 20€ voor geven". Resultaat voor hem is dat ik mijn lamp zo en zo niet aan hem verkoop.
vind dat eigenlijk redelijk
 
Klinkt alsof je veel plezier beleeft aan je werk, zullen het wel lange dagen zijn.
Hoeveel jaar moet je nog tot je er mee op kunt/moet houden?


Oh nee, laat maar.
nee maar srs wrm zou ik. ik ben een schroef in hun machine. ik krijg het niet is voor de baas die geen shit om mij geeft
 
Ik heb mijn ikea lamp op marktplaat gezet. Bieden uitgezet. Vaste prijs 25€ wat al hartstikke weinig is. Binnen 5 minuten mailtje van een of andere gast "Hoi ik wil er 20€ voor geven". Resultaat voor hem is dat ik mijn lamp zo en zo niet aan hem verkoop.
Ik denk dat je dit in het marktplaatstopic wilde plaatsen? :+
 
Ik denk dat wat jij vindt, ons bitterkoud laat intussen na jouw uitspattingen :+
het zelfde.
je begrijpt het niet helemaal.
ik wil alles voor zo goedkoop mogelijk en alles verkopen voor zoveel mogelijk. dat heet geld verdienen. laat mij koud wat de dealer denkt of jij denkt
 
Ik denk dat je dit in het marktplaatstopic wilde plaatsen? :+

Nee er zat een wijze les in, namelijk dat met het onderste uit de kan proberen te halen je juist daardoor hele goede deals mis kan lopen vooral als de verkoper op mij lijkt :]
 
nee maar srs wrm zou ik. ik ben een schroef in hun machine. ik krijg het niet is voor de baas die geen shit om mij geeft
Lol in wat je alle dagen doet misschien?
Zoek iets wat je wel leuk vindt in plaats van alle dagen met de pest in je lijf naar het werk te moeten, omdat het moet voor het geld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan