dealers korting?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol in wat je alle dagen doet misschien?
Zoek iets wat je wel leuk vindt in plaats van alle dagen met de pest in je lijf naar het werk te moeten, omdat het moet voor het geld.
had ik die luxe maar. ik wil het liefst iets voor mezelf doen.
ik ben gek op handelen maar ik heb geen idee momenteel in wat ik moet handelen
 
had ik die luxe maar. ik wil het liefst iets voor mezelf doen.
ik ben gek op handelen maar ik heb geen idee momenteel in wat ik moet handelen
Stop dan met geld in zaken te steken die alleen maar zakken in waarde.
Investeer in jezelf, of in een zaak waarmee je geld maakt in plaats van waardeverlies te nemen.

Weeral gratis advies dat je zomaar krijgt aangeboden.
 
Stop dan met geld in zaken te steken die alleen maar zakken in waarde.
Investeer in jezelf, of in een zaak waarmee je geld maakt in plaats van waardeverlies te nemen.

Weeral gratis advies dat je zomaar krijgt aangeboden.

Ik zou gewoon een factuur sturen als ik jou was... :+
 
Stop dan met geld in zaken te steken die alleen maar zakken in waarde.
Investeer in jezelf, of in een zaak waarmee je geld maakt in plaats van waardeverlies te nemen.

Weeral gratis advies dat je zomaar krijgt aangeboden.
ben gek op de motor forum😂
nee maar serieus ik weet dat het voor veel van jullie van zelfsprekend is. maar ik heb niet veel voorbeeld figuren gehad. dus ik leer van wie ik kan leren
 
Ik geloof wel dat dure meubelen beter zijn of kunnen zijn, maar ik geef mijn geld uit aan motoren. O-)
Terecht, want die kun je na het rijden ook in je woonkamer zetten, en als meubelstuk gebruiken. Veel functioneler dus, en dus een betere investering. Met een keukentafel bochten aaneen te rijgen, dat wil echt niet hoor :+
 
Hopelijk krijg je niet te veel kortinghufters als klant de dag dat je voor jezelf begint :+

Dat ja. Elke dag telefoontjes om de laagste prijs en vervolgens niets verkopen.

Wat hij waarschijnlijk vergeet is dat de marge op meubels heel anders is opgebouwd als de marge op een auto of motorfiets scooter
 
In het verleden vaak aan tafel gezeten voor opleidingen en advisering. Bij de vraag korting, was meestal het antwoord: dan gaan er een x-aantal uur af, of de boeken in zwart-wit ipv kleur. Of is een niet volledig advies ook goed. De cursus dag duurt dan geen 6 maar 5 uur, met beperkte inhoud. Altijd leuk om de gezichten te zien.
Hetzelfde met het verhaal dat een ander “dezelfde” cursus in een dag korter kon geven. Op mijn vraag of de inhoud dan ook het zelfde is, wederom die verbazend gezichten.
Laatst ook eens geprobeerd bij het verkopen van mijn motor. Welk boutje zal ik er dan afhalen 🤣 . Uiteindelijk samen gelachen en de motor verkocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan