dealers

30 okt 2019
58
10
Beste leden,
ik ben soort vaste klant bij Yamaha dealer MotorcityAmsterdam,
maar helaas was ik vandaag erg slecht geholpen waardoor ik graag wilt overstappen naar een andere dealer.
weten jullie misschien goede Yamaha dealers? of kan ik ook met Yamaha motoren bij normale dealers terecht?
 
Als je nou de naam van het bedrijf waar je mot mee hebt even weglaat, kan je een beeld schetsen wat er scheelt, en kan men daar op reageren, of het redelijk is, of dat je je misschien aanstelt :+
 
Beste leden,
ik ben soort vaste klant bij Yamaha dealer MotorcityAmsterdam,
maar helaas was ik vandaag erg slecht geholpen waardoor ik graag wilt overstappen naar een andere dealer.
weten jullie misschien goede Yamaha dealers? of kan ik ook met Yamaha motoren bij normale dealers terecht?

Ik denk dat je de naam ook weg moet laten . hou het gewoon neutraal
 
Mijn lease-FJR is in onderhoud bij NIWA in Zwaag. Dat is een prima zaak.
 
Laatst bewerkt:
jij begrijpt het goede toevoeging :?

JIJ HEBT DE BEDRIJFSNAAM IN DE QUOTE STAAN

1595709904553.png
 
Laatst bewerkt:
Ruud komt zo weer vegen.

Maar @AnnoyingMotorDriver zeg eens wat er fout gegaan is??? Ik bedoel, ik ben ook bij mijn vastte motortoko wel eens teleurgesteld weggegaan. Verslag alhier gedaan, maar niet weggebleven...
 
Veel officiële merkdealers hebben de laatste jaren het bijltje er bij neergegooid.
Dat is vanwege allerlei absurde eisen van de importeur(s). Ja, dat is ook bij Yamaha.
Hier in midden NL was ook een goede dealer. Dat doet ie nog steeds, maar niet meer onder de vlag van Yamaha.
Alle kennis en toewijding voor Yammy's die is daar zeker niet verdwenen! Maw je hoeft echt niet naar een echte Yamaha-dealer.
Die moet alleen maar een extra hoog uurtarief rekenen om zijn 'gouden' showroom af te kunnen betalen.
Bedenk maar zo: Al dat goud en glitter zal toch door iemand betaald moeten worden. Als je niet oppast dan ben JIJ dat!!
Ja. als je als hierboven genoemd in de garantie-periode dan zit je aan een 'echte' dealer vast!
 
Achja dealers....als je de luxe hebt en ivm garantie vooral daar onderhoud laten uitvoeren maar daaarna wegwezen.
 
Je hoeft ook voor garantie aanspraak helemaal niet naar de officiële merk dealer, gewoon je keuzevrijheid, Europese wetgeving.
Wil je wel naar een motorzaak met het juiste logo op de deur dan naar Ott in Uitgeest of Motoport Uithoorn (de enige Motoport in de regio die wel Ok is).
Dichterbij Amsterdam en eerlijke zaken: Moto Dick en Bakker Motors in Zaandam
 
Je hoeft ook voor garantie aanspraak helemaal niet naar de officiële merk dealer, gewoon je keuzevrijheid, Europese wetgeving.
Wil je wel naar een motorzaak met het juiste logo op de deur dan naar Ott in Uitgeest of Motoport Uithoorn (de enige Motoport in de regio die wel Ok is).
Dichterbij Amsterdam en eerlijke zaken: Moto Dick en Bakker Motors in Zaandam

Hoe precies gaat een motorzaak die niet aangesloten bij een dealernetwerk, en daarmee de importeur, garantie claimen bij de fabrikant?
 
Wil je wel naar een motorzaak met het juiste logo op de deur dan naar ..............................
Wat is dan vlgs jou precies het 'juiste logo'..............................????
Dan bedoel je zeker het 'merk'- embleem. En die is juist bij de afgehaakte dealer niet meer op de gevel te zien.
 
Veel officiële merkdealers hebben de laatste jaren het bijltje er bij neergegooid.
Dat is vanwege allerlei absurde eisen van de importeur(s). Ja, dat is ook bij Yamaha.
Hier in midden NL was ook een goede dealer. Dat doet ie nog steeds, maar niet meer onder de vlag van Yamaha.
Alle kennis en toewijding voor Yammy's die is daar zeker niet verdwenen! Maw je hoeft echt niet naar een echte Yamaha-dealer.
Die moet alleen maar een extra hoog uurtarief rekenen om zijn 'gouden' showroom af te kunnen betalen.
Bedenk maar zo: Al dat goud en glitter zal toch door iemand betaald moeten worden. Als je niet oppast dan ben JIJ dat!!
Ja. als je als hierboven genoemd in de garantie-periode dan zit je aan een 'echte' dealer vast!
Inderdaad... de eisen van het merk/importeur gaan steeds verder. Velen haken af niet ivm gebrek aan kennis of te dure opleidingen, maar doordat ze hun eigen identiteit kwijt te raken.
Het merk/importeur bepaald het hele uiterlijk van de zaak. Vloer materiaal, kleuren, verlichting, indeling etc. Echt te gek voor woorden soms. En de kosten voor een restyle? Daar mag de motorzaak natuurlijk 100% zelf voor opdraaien.

Maar qua onderhoud kun je overal prima terecht met een Yamaha.
 
Het merk/importeur bepaalt het hele uiterlijk van de zaak. Vloer materiaal, kleuren, verlichting, indeling etc. Echt te gek voor woorden soms.
En de kosten voor een restyle? Daar mag de motorzaak natuurlijk 100% zelf voor opdraaien.
Zoals Honda nu eist dat een officiële Honda-dealer voor de Honda-CLIËNTÈLE een eigen ingang moet hebben. :X :X :X :X :X
Welke ongelooflijke marketing-mafkees heeft dit nu weer bedacht.:?
Duidelijk is wel dat jouw nieuwe Honda een aanschafprijs heeft die €250 hoger is geworden. Deze flauwekul zal toch betaald moeten worden.
Vraag aan een nieuwe Honda-eigenaar. Ben je blij dat je door je eigen Honda-voordeur bent gegaan?
Ik kan 't u wel vertellen meneer: HET INTERESSEERT MIJ GEEN REET!!!!! :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan