dealers

We hebben toch al eens Honda exclusieve dealer gehad .....
BMW kruipt naar de auto dealers toe
 
Zoals Honda nu eist dat een officiële Honda-dealer voor de Honda-CLIËNTÈLE een eigen ingang moet hebben. :X :X :X :X :X
Welke ongelooflijke marketing-mafkees heeft dit nu weer bedacht.:?
Duidelijk is wel dat jouw nieuwe Honda een aanschafprijs heeft die €250 hoger is geworden. Deze flauwekul zal toch betaald moeten worden.
Vraag aan een nieuwe Honda-eigenaar. Ben je blij dat je door je eigen Honda-voordeur bent gegaan?
Ik kan 't u wel vertellen meneer: HET INTERESSEERT MIJ GEEN REET!!!!! :r

Verschrikkelijk is dat. ik rij ook in een vierwielig voertuig van een premium merk die nauw verbonden is aan Toyota. Als ik moet wachten in de showroom staat er voor mij een hoogwaardig kopje koffie klaar met allerlei luxe toebehoren. Ik drink liever een bakkie automatenkoffie mee met de jongens van de werkplaats.
 
Alles moet tegenwoordig goud en glitter.
Dat zou dan goed zijn voor de 'uitstraling' van het merk.:r

Prima voor mensen met een lease-bak, maar voor de gewone eigenaren telt vooral de prijs.
Die hebben helemaal geen zin in die onzinnige poppenkast. Kost alleen maar bakken met geld.
Als je een vraag hebt over je auto, dan moet je naar een juf bij de receptie. Die zit daar de hele dag vooral 'mooi' te wezen.
Een leuke meid is niks mis mee, maar als ik een vraag heb, dan spreek ik liever met de monteur ZELF.
Dat ie dan net uit de smeerput komt en mij met z'n zwarte poten een bak koffie aanbiedt is voor mij PRIMA!! :t
Dat woord mag niet meer. Is besmet!! :X Moet zijn: 'door olie bevuilde'
 
Die marketing guppies snappie niet dat vieze automatenkoffie van de monteur lekkerder is dan een speciaal bakkie uit de tuktuk.
 
Honda is een verhaal apart, geen idee wat die allemaal aan het doen zijn in Europa.
En absurde eisen en de modellen houden nu ook niet meer over.
Ik stap ook over als echte Honda 'man' de VFR is bv ook volledig pleitte bij Honda.

Dan niet, er zijn andere merken. Ik ben nu toevallig overgestapt naar elektrisch maar was ook al met een ander merk benzine in gesprek.
Het werd sowieso geen Honda.

Dat terwijl ik vond dat ik een uitstekende dealer had. Die kan hier dan ook weer niets aan doen.
Goede reclame mag denk ik hier sowieso:
Ik zat bij TenKate Motoren een echte Honda dealer. Fijne tent. Hoop technische kennis in huis en altijd uitstekend geholpen.
Of ze de goedkoopste zijn? geen idee, vast niet meer altijd uitstekend en fijn geholpen. :t Is ook wat waard.
 
Achja dealers, ik kijk weleens in de zaak....maar verder pas ik niet in hun doelgroep....._O-

Ik heb oude meuk, geen moeilijk gedoe en en ze zijn in onderhoud bij de lokale bedrijven. Geen fancy ingang, geen chirurgische werkplaats etc...maar gewoon zoals ik het beleef.

Trouwens van die separate ingang voor Honda heb ik niet gezien bij motorcentrum Eibergen...:? en of die er ooit komt.
 
....

Trouwens van die separate ingang voor Honda heb ik niet gezien bij motorcentrum Eibergen...:? en of die er ooit komt.

Volgens mij snapt de Japanner de gemiddelde Hollander niet *D
Dingen zoals eer, speciale behandeling enz geeft den Hollander geen zak om.

Geef maar korting, dat trekt meer de aandacht :+
 
Zoals Honda nu eist dat een officiële Honda-dealer voor de Honda-CLIËNTÈLE een eigen ingang moet hebben. :X :X :X :X :X
Welke ongelooflijke marketing-mafkees heeft dit nu weer bedacht.:?
Duidelijk is wel dat jouw nieuwe Honda een aanschafprijs heeft die €250 hoger is geworden. Deze flauwekul zal toch betaald moeten worden.
Vraag aan een nieuwe Honda-eigenaar. Ben je blij dat je door je eigen Honda-voordeur bent gegaan?
Ik kan 't u wel vertellen meneer: HET INTERESSEERT MIJ GEEN REET!!!!! :r
Dat verhaal ken ik alleen voor BMW, en die hebben dat al een paar jaar zo.
 
BMW klanten vinden dat prachtig, ze dragen ook BMW ondergoed. :+
Met remsporen... :?

Maar dachten jullie van Ducati Stores.....

Nou was ik op de Honda dus niks mis met een V4 toch....dit is een stuk goedkoper en vergelijk met de nieuwe gevallen in de exhibition display om in de juiste terminologie te blijven...

E958BC04-C0EB-44F4-8F48-E6B1B8C0765F.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Verschrikkelijk is dat. ik rij ook in een vierwielig voertuig van een premium merk die nauw verbonden is aan Toyota. Als ik moet wachten in de showroom staat er voor mij een hoogwaardig kopje koffie klaar met allerlei luxe toebehoren. Ik drink liever een bakkie automatenkoffie mee met de jongens van de werkplaats.

Een premium merk dat verbonden is aan een B merk?
 
Terug
Bovenaan Onderaan