dealers

Airbags, software, dieselpompen heleboel terugroepacties
Een terugroepactie zegt natuurlijk helemaal niks over de betrouwbaarheid (waaronder ook de airbags vallen, waar zo'n beetje ieder Japans merk last van had). De eerste D4D DCAT diesels waren idd niet de beste. Maar de moderne diesels zijn voor zover ik weet niet slecht (zeker niet slechter dan VAG/PSA diesels)
 
Een premium merk dat verbonden is aan een B merk?
Honda heeft ook een premium merk en zelfs Nissan.

Citroën zelfs en nu ook zelfs Seat!! Heb je een B VAG merk die dan weer premium moet zijn. Het blijft VAG rommel.

Goed, je kan er om lachen, maar Mercedes is premium en die komen in elke kwaliteits test die ik onlangs heb gezien telkens ergens onderaan uit.

Toyota toch steeds ergens in de buurt van de Zuid Korea en die staan 9 van de 10 keer ergens boven of helemaal bovenaan.
 
Laatst bewerkt:
Anyway, voor de auto een vakgarage zoeken. Die hanteren dealer kwaliteit als het om onderdelen e.d. gaat, maar dat zijn nog tenminste garages waarbij de eigenaar zelf ook in een overal loopt en bezig is wanneer er niemand bij de balie staat.

Die doen dus ook niet enkel wat er op formuliertje staat welke die kerel met zijn stropdas achter de balie heeft uitgeprint, maar kijken naar details die je verwacht dat een monteur ziet en fixt.

De motor lekker zelf doen. Weet je precies hoe en wat.
Heb je immers geen grote brug voor nodig.
 
Honda heeft ook een premium merk en zelfs Nissan.

Citroën zelfs en nu ook zelfs Seat!! Heb je een B VAG merk die dan weer premium moet zijn. Het blijft VAG rommel.

Goed, je kan er om lachen, maar Mercedes is premium en die komen in elke kwaliteits test die ik onlangs heb gezien telkens ergens onderaan uit.

Toyota toch steeds ergens in de buurt van de Zuid Korea en die staan 9 van de 10 keer ergens boven of helemaal bovenaan.

Toch rij ik liever in een Benz dan in een hard plastic Koreaan. Kwaliteit draait niet alleen om betrouwbaarheid.

En nee, ik heb geen Benz. Ik heb een betrouwbare auto.
 
Toch rij ik liever in een Benz dan in een hard plastic Koreaan. Kwaliteit draait niet alleen om betrouwbaarheid.

En nee, ik heb geen Benz. Ik heb een betrouwbare auto.
Je moet een Kia natuurlijk niet vergelijken met een Mercedes natuurlijk.
Stap eens in een Lexus ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan