Dealervraag - V/d kuinder Hilversum

-=MV=-

MF veteraan
20 mrt 2003
4.993
1
Somewhere on earth
Iemand ervaringen met deze zaak?

Ze hebben namelijk staan:

R1 2k4 met schuifschade:

r1roodschade2.JPG


Km stand: 6587

Maar kijken kan alleen op afspraak.. dus geen zin om voor j.lul op en neer te gaan.. :)
 
voor zover ik weet is dit een goede en betrouwbare zaak. Ken heel wat mensen die hun motor daar in onderhoud hebben, dus denk zeker dat het de moeite waard is om heen te rijden

btw. bij www.hpmotoren.nl hebben ze dezelfde staan met 900 km zonder schade voor 13950!!! Lijkt me wel een betere deal!
 
Laatst bewerkt:
Ik vind ze erg duur!
Had nieuwe bandjes nodig voor mijn Suzuki Bandit, komen ze met een prijs van 360€ voor de orginele bridstones.
Ik naar Koeman in Huizen, exact de zelfde banden inclusief montage voor 275€

Dat scheelt :}
 
als ik zo kijk zou niet doen check die achterband is plat en heeft een behoorlijke klap gemaakt zo tezien.......


Neem GSX is altijd goed :9


})
 
Hmmzz krijg net via via te horen dat de fiets zo krom als een hoepel is en lek op div. plekken..

Dan is de vraagprijs mij te hoog.. :X
 
v/d kuinder is zeker een goede zaak zou er zeker heen gaan ik ken heel wat mensen die daar graag komen.
De service is goed en wat hpmotoren betreft tja heb ik zo me twijfels bij.
 
ik vind het een ontzettende lul , omdat ie mijn vriendin wijs maakte dat ze een gerepareerde fiets had terwijl ze met een motor rondreed die eigenlijk totaloss was , bleek later toen hij bij van der heerdt stond.( ik had de motor kort gereden )Ik kwam in een rolstoel verhaal halen , maar werd door die suffe monteur de deur uit gereden , maar als je bij nico een nieuwe motor koopt houdt ie de deur voor je open .
 
ben er zelf 1 keer geweest voor banden, werdt goed geholpen. geen idee hoe hij verder als dealer is
 
ze hebben mij een keer van de snelweg (bij Harderwijk) gehaald omdat er geen olie meer in mijn blok zat. prima service.

MP
 
Terug
Bovenaan Onderaan