DeBandenman zet Ned. op zijn kop!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even zoeken levert 3x 'opgelicht'. 2x In een post van SuzukiLady en eens in een post van de glutendokter. Verder ben ik nog eenmaal 'oplichters' tegen gekomen in een post van SuzukiLady en éénmaal het woord 'oplichten', wederom in een post van SuzukiLady.

Dus van de 5 referenties naar oplichterij, zijn er 4 van SuzukiLady. :P

Maar ik vermoed dat ze het niet zo letterlijk bedoelde. O-) ;)
 
Indien je maar 1 band per seizoen nodig hebt en/of veel geld hebt is 'de bandenman' niet interessant en ga je wellicht voor maximale service en het "vaste klant" gevoel het liefst met persoonlijke benadering, koffie en een grap.

Voor mij en veel anderen is 50 euro x aantal banden per jaar = boel geld en als ik zoiets kan besparen dan rij ik echt wel even een stukje om :]
:^



HELL YEAH !
 
Poeh redelijk wat opschudding over de bandjes van gerben ;)

Ik kan dergelijke initiatieven alleen maar toejuichen. Zijn handel is inderdaad begonnen als een gezamenlijk inkoopactie op een ander forum, maar is inmiddels uitgegroeid tot een echt bedrijf. Argumenten als hobby-verkoop, vervallen hiermee, al zal zijn kostenplaatje anders liggen dan bij een grote motorzaak.

Verder is het volgens mij gewoon eerlijke handel, met een scherpe prijs en zie ik er niets oneerlijks in. De gevestigde bandenhandel zal er denk ik niet blij mee zijn, maar ik des te meer.

Kortom, doe allemaal niet zo moeilijk, en profiteer ervan ;)
 
prijzen oorlog bij de benzine stations
prijzen oorlog in de supermarkten
en nu ook prijzen oorlog in de banden handel :D
geeft niks zolang het niet te gek wordt
 
Indien je maar 1 band per seizoen nodig hebt en/of veel geld hebt is 'de bandenman' niet interessant en ga je wellicht voor maximale service en het "vaste klant" gevoel het liefst met persoonlijke benadering, koffie en een grap.

Voor mij en veel anderen is 50 euro x aantal banden per jaar = boel geld en als ik zoiets kan besparen dan rij ik echt wel even een stukje om :]

:^ Ben altijd prima geholpen bij 'de bandenman' :]
 
Slotje op verzoek van de topicstarter. Het was niet zijn bedoeling om een oorlog te ontketenen hier. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan