Debielen op motor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emway

MF veteraan
24 mei 2007
1.541
506
Heerhugowaard
Ik moest gisteren met het hele gezin richting het zuiden in het koekblik en ik heb met verbazing gekeken naar de motorrijders die mij inhaalden. R1 met meisje achterop met korte boek met sandalen die mij op de A4 passeeerde met 160 per uur. Jongen op een GSX-R met korte broek en mouwloos T-shirt ook op de A4 enz enz.
Ik ben zelf wel is gevallen en goddank had ik goede bescherming aan.
Ik snap niet wat deze gasten bezield. Ik moet er niet aan denken als hulpverlener zo iemand van het asfalt te moeten schrapen. :r
 
r1? gsx-r? dat zijn een motorrijders, dat zijn kanker idioten die een motor hebben gekregen van ma en pa en die denken dat ze alles kunnen. da's alleen maar show. negeren die zooi en mochten ze ooit in de problemen komen, ipv van hulp geven, lekkerzwaaien en doorrijden!
 
:Z

Man waar maak je je druk om?

Is toch de keuze van die gasten.
Hun voelen de pijn als ze vallen, dus laat ze lekker gaan.

Je zou een punt maken als je zeurt over de extra ziektekosten, maar het is aan de regering om beschermende kleding verplicht te maken op de motor.

Nu doen ze niets fout dus laat die mensen over hun eigen vel beslissen.
 
r1? gsx-r? dat zijn een motorrijders, dat zijn kanker idioten die een motor hebben gekregen van ma en pa en die denken dat ze alles kunnen. da's alleen maar show. negeren die zooi en mochten ze ooit in de problemen komen, ipv van hulp geven, lekkerzwaaien en doorrijden!


Waar komt die frustratie vandaan dat je zo met ziektes loop te gooien en hulp behoevende mensen op straat laat wilt laten liggen?

Jaloers dat je zelf niet in staat bent om een sportmotor te beheersen?
 
r1? gsx-r? dat zijn een motorrijders, dat zijn kanker idioten die een motor hebben gekregen van ma en pa en die denken dat ze alles kunnen. da's alleen maar show. negeren die zooi en mochten ze ooit in de problemen komen, ipv van hulp geven, lekkerzwaaien en doorrijden!

beetje sneu van je om met zulke ziektes te gaan smijten |(
 
r1? gsx-r? dat zijn een motorrijders, dat zijn kanker idioten die een motor hebben gekregen van ma en pa en die denken dat ze alles kunnen. da's alleen maar show. negeren die zooi en mochten ze ooit in de problemen komen, ipv van hulp geven, lekkerzwaaien en doorrijden!

tjonge jonge... tot je daar zelf kreupel onder je, op afbetaling, CB600F ligt.. en iemand leuk z'n duimpje op steekt & je op de koop toe nog een longontsteking wenst..


beetje kansloos -O-
 
Laatst bewerkt:
r1? gsx-r? dat zijn een motorrijders, dat zijn kanker idioten die een motor hebben gekregen van ma en pa en die denken dat ze alles kunnen. da's alleen maar show. negeren die zooi en mochten ze ooit in de problemen komen, ipv van hulp geven, lekkerzwaaien en doorrijden!
Denk om je bloeddruk!!!
En niet alles en iedereen over 1 kam scheren :N
Er zijn ook genoeg idioten in nederland die vinden dat ze geen helm nodig hebben....
Ze helpen met z'n allen Darwin een handje, survival of the smartest *O*

Kan me er niet druk om maken als ik iemand tegenkom in korte broek op de motor, kzal niet zwaaien, heb ook geen respect voor ze. Maar ik ga me er niet over opwinden.
Veels te zonde van de energie die ik, met dit mooie weer in het rijden kan steken :]
 
Zo kwam ik ook eens een jongen op een R6 tegen met bovengenoemd kledij met vriendin achterop met zomerjurkje aan en worden motorrijders volledig in pak uitgemaakt voor aanstellers/posers.

Tsjah een ieder moet het eigenlijk voor zichzelf weten. Zelf sta ik er ook van te kijken, maar zo kan iemand mij ook raar aankijken als ik met spijkerbroek (ipv motorbroek) wegrij. Wil nog steeds zo'n motorrij-spijkerbroek halen... Het komt er alleen niet van :$
 
r1? gsx-r? dat zijn een motorrijders, dat zijn kanker idioten die een motor hebben gekregen van ma en pa en die denken dat ze alles kunnen. da's alleen maar show. negeren die zooi en mochten ze ooit in de problemen komen, ipv van hulp geven, lekkerzwaaien en doorrijden!
:?

Beetje gefrustreerd ofzo? :r
 
moest er een meid naakt achterop zitten zou ik pas raar kijken, voor de rest heb ik al veel gezien :P
 
r1? gsx-r? dat zijn een motorrijders, dat zijn kanker idioten die een motor hebben gekregen van ma en pa en die denken dat ze alles kunnen. da's alleen maar show. negeren die zooi en mochten ze ooit in de problemen komen, ipv van hulp geven, lekkerzwaaien en doorrijden!
Ik zal naar je staan wijzen en lachen als je om een paal heen gevouwen ligt :W
 
De ziektekostenpremie gaat wel omhoog als er ongelukken gebeuren door dit soort idioten die geen fatsoenlijke beschermende kleding dragen.
 
Waar komt die frustratie vandaan dat je zo met ziektes loop te gooien en hulp behoevende mensen op straat laat wilt laten liggen?

Jaloers dat je zelf niet in staat bent om een sportmotor te beheersen?

Euh.. ik wil hier toch nog even op reageren.......
Wat ik hieronder schrijf geld niet voor de modale motorracer hoor. ;)
Maar voor die ene categorie die eigenlijk geen motor waard is, eigenlijk de aso-categorie waarvan je altijd twijfels hebt hoe die aan zo'n mooie en dure motor komen.

Vaak is het stoerdoenerij zo van "Kijk mij nou eens, ik kan echt rijden als een rossie en wel zonder motorpak !. En kijk eens wat ik allemaal durf. Ik beheers de motor pas echt".

Vaak worden door dit soort eikels teveel risico's genomen, ze rijden te hard, ze denken dat ze hun racemotor beheersen (wat vaak helemaal niet zo is).
Onderschatten van het motorvermogen en niet weten wat je nou wel en niet met je motor kunt doen.
Onbegrijpelijk dat ze ueberhaupt het rijbewijs gehaald hebben.
Grenzen verleggen en grenzen opzoeken is wat ze vaak doen.
Al slingerend overal tussen het verkeer door op een asociale manier.
Ik heb er geen medelijden mee als ze zich te pletter rijden tegen een boom.

Dan blijven de mooie dijken misschien ook nog open voor de echte motorrijders.
 
Laatst bewerkt:
r1? gsx-r? dat zijn een motorrijders, dat zijn kanker idioten die een motor hebben gekregen van ma en pa en die denken dat ze alles kunnen. da's alleen maar show. negeren die zooi en mochten ze ooit in de problemen komen, ipv van hulp geven, lekkerzwaaien en doorrijden!
:?

Beetje minder kan ook wel
 
De ziektekostenpremie gaat wel omhoog als er ongelukken gebeuren door dit soort idioten die geen fatsoenlijke beschermende kleding dragen.
Valt wel mee, gelukkig is het aantal motorrijders dat onderuit gaat en daar letsel aan overhoudt maar een fractie van bijvoorbeeld het aantal sportblessures dat op een gemiddelde zaterdagochtend wordt opgelopen.
 
r1? gsx-r? dat zijn een motorrijders, dat zijn kanker idioten die een motor hebben gekregen van ma en pa en die denken dat ze alles kunnen. da's alleen maar show. negeren die zooi en mochten ze ooit in de problemen komen, ipv van hulp geven, lekkerzwaaien en doorrijden!
ZIe de reacties hierboven...

Zeker zelf nog niet geconfronteerd met dergelijke ziektes en waar ze vaak toe leiden :N




Je ziet dat het goede weer weer is begonnen. De mensen die beweren echte motor rijders te zijn vanwege het feit dat ze een grote, dure en snelle motor hebben... Buiten het feit dat ze het verstand van een dooie zeester hebben, en de ruggengraat van een weekdier zijn ze vaak gewoon erg dom en naïef...

Let deze komende zomermaanden maar weer eens op de kranten, teletext en rouwadvertenties... Daar zie je heel veel van deze "echte" motorrijders terug....
Kon me er erg kwaad over maken altijd, maar moet nu altijd lachen als ik weer zo'n eikeltje voorbij zie schuiven op teenslippers en korte broek etc.... Hoop dat ze lang en gelukkig mogen leven, maar hoop stiekem wel dat ze zo maar even 3 meter in hun kleding schuiven... Dan kunnen ze nog netjes opstaan en zijn de littekens nog te overzien, maar snappen ze het effect mischien...


Nee, veel geld uitgeven aan een dure motor, en dan vertikken om een goed pak en schoeisel aan te trekken of aan te schaffen... Door dat soort types hoop ik dat CE gekeurde kleding verplicht wordt voor motorrijders, en dat heb je ook in allerlei soorten en maten dus geen excuus.

Hou erover op, simpele mensen, meer kan ik er niet van zeggen.
 
Ik vind 't allemaal prima, 't lijkt me alleen zo verrekte pijn doen als bijvoorbeeld een hommel tegen het verkeer invliegt en zich frontaal in je been boort ofzo :X

(jaaa jaa als je valt doet 't nog meer pijn, maar die kans is toch een tikkie kleiner)
 
Ik zit hier nu een half jaar op Curacao, en iedere motorrijder rijdt hier met een kort shirtje en korte broek, dus kijk er niet meer van op, maar kan je er in NL geen boete voor krijgen?
 
ze zijn ook debiel en missen m.i. gezond verstand. ik zwaai niet naar ze :N maar ze moeten het uiteraard zelfs weten... al ben ik het met bovenstaande eens: voel het maar eens! Én motorkleding verplichten! :Y
 
je ziet t idd elke zomer weer dat t mooi weer is aan de rouwadvertenties, ook op MF trouwens.
Tja, gewoon lekker laten rijden he.... ik zal niet zeggen dat ik geen ongeluk kan krijgen omdat ik zo goed rijd, maar goed ik rijd ook niet rond in mn t-shirt van kijk mij nou toch eens.
Het enige waar ik me over verbaas is dat ze zich er zelf lekker bij voelen.
ik heb 1 keer gereden met een t-shirtje aan omdat ik aan t testrijden was. nou dat was 1 keer teveel.....
En nu dat t echt hoogzomer word, met alle insecten etc van dien kan ik me gewoon niet voorstellen dat t lekker aanvoelt als die beesten op je vel kapot gaan met een snelheid van 120+

Toch ben ik niet voor het verplichten van motorkleding, want ik vind dat je in nederland niet nog meer regeltjes moet hebben. zeker niet op een motor, waar ik me vrij op wil kunnen blijven voelen.

en idd als je bv in turkije gaat kijken hoe ze daar rondrijden, dan zijn nederlanders heilig en maak je je er echt niet meer druk om ;) ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zit hier nu een half jaar op Curacao, en iedere motorrijder rijdt hier met een kort shirtje en korte broek, dus kijk er niet meer van op, maar kan je er in NL geen boete voor krijgen?
Nee, dit is volgens mij het laatste dat nog niet gereguleerd is hier :P
 
Een meid achterop zonder beschermende kleding kan ik in bepaalde gevallen nog wel begrijpen. Veel mensen 'nemen' een klasgenootje, kennis, vriendin weleens mee achterop, en tsja: niet iedereen heeft een motorpak in de kast hangen voor 'het gemiddelde postuur' die een keer mee achterop gaat... Maar om dan 160 op de A4 te gaan rijden, niet bepaald slim :Y

Motorrijders met teenslippers etc, geen woorden voor :/
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan