Decibelkiller

Wenne

Rookie
17 mrt 2020
16
3
Hoi, vernomen dat je in Nederland niet zonder decibelkiller mag rijden... wat als je het toch doet... of een ongeluk veroorzaakt... wat zegt de verzekering dan... durven zij moeilijk doen?
 
🤦‍♂️ gaan we weer.

In principe gaat de verzekering er niet over zeuren.

Maar doe het nou gewoon niet. Er komt zoveel gezeur mee als we die killers er met zn alle uittrekken. Even wat leesvoer wat je er mee veroorzaakt:

en na wat zoeken kun je zelf meer dan genoeg vinden.

Maar trek m er maar uit.. Kei stoer.
 
Ja ik wil dit niet... t is men partner die hem er constant uithaalt... t is er al weken ambras over...
 
Ja ik wil dit niet... t is men partner die hem er constant uithaalt... t is er al weken ambras over...
Mijn gedachtenis erover als je aan een gekeurde uitlaat pruts... dan heb gesjoemeld met wat wettelijk was... dus dan zou ik zeggen als verzekering jij prutst... jij hebt uw hulp ook verprutst
 
De motor voldoet niet aan de wettelijke eisen. Dat geeft een verzekeraar de mogelijkheid moeilijk te doen als er schade moet worden uitgekeerd. Schade aan de tegenpartij moet de verzekeraar verplicht betalen, maar het staat hem vrij die schade vervolgens te verhalen op de bestuurder. Dat zullen ze niet doen voor een paar duizend euro. Maar als er letselschade bij komt kijken en het over tonnen gaat zullen ze dat zeker wel doen.
 
De motor voldoet niet aan de wettelijke eisen. Dat geeft een verzekeraar de mogelijkheid moeilijk te doen als er schade moet worden uitgekeerd. Schade aan de tegenpartij moet de verzekeraar verplicht betalen, maar het staat hem vrij die schade vervolgens te verhalen op de bestuurder. Dat zullen ze niet doen voor een paar duizend euro. Maar als er letselschade bij komt kijken en het over tonnen gaat zullen ze dat zeker wel doen.
Dit dacht ik ook... bbrrr wat zijn sommige mannen egoïstisch
 
Een gokje i.v.m “ambras“ wat zegt de Belgische wet er over?
In het geval van een metalen uitlaat en een metalen DB killer, ik zou hem erin (laten) vastlassen
[/QUOTE
Volgens mijn Belgische collega s mag het in België staat er geen regels op... ja dat definitief erin vast laten steken wil ik ook doen maar hij heeft de sleutels niet af dus kan er niet mee naar een garage rijden...
 
En we wonen in Nederland als Belg dus we moeten ons houden aan de Nederlandse wetgeving
 
En we wonen in Nederland als Belg dus we moeten ons houden aan de Nederlandse wetgeving
Hoe handig is die man van jou?
Als hij niet zo handig is dan doe jij er gewoon een hangslot aan een ketting en die weer door iets zwaars zodat ook hij hem niet kan gebruiken.

Niet alle mannen zijn egoïstisch hoor, je hebt gewoon pech gehad met deze.
 
Hoe handig is die man van jou?
Als hij niet zo handig is dan doe jij er gewoon een hangslot aan een ketting en die weer door iets zwaars zodat ook hij hem niet kan gebruiken.

Niet alle mannen zijn egoïstisch hoor, je hebt gewoon pech gehad met deze.
Heel handig... te handig... die knipt hij gewoon door
 
Terug
Bovenaan Onderaan