Deejay ook hier

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Ik zal me hier maar even voorstellen. Mijn naam in real life is Douwe Jan en ik ben 36 jaar oud. Sinds mijn 20ste heb ik het A-rijbewijs en op 23 jarige leeftijd heb ik mijn eerste motor nieuw gekocht bij Motorado te Leeuwarden.

De eerste motor was een rode Suzuki GSX 600F met kenteken MS-70-XB In de eerste twee jaar heb ik er meer dan 20.000 km per jaar op gereden. Helaas maakte een botsing in Duitsland een abrupt einde aan dit plezier. Mijn toenmalige vriendin zag de aanschaf van een RF 900R niet zitten en dus een tijd niet gereden tot...

Tot ik mijn huidige vrouw had leren kennen en op marktplaats naar motoren aan het kijken was. Zij was daar zo enthousiast over dat we toen een Kawasaki ZZR 1100 gekocht hebben. Echt een heerlijk machine al is het absoluut geen geschikte machine om in stormachtig of koud weer te rijden...

DSC00300.jpg


I.v.m. mijn reuma twee jaar geleden de ZZR 1100 geruild tegen een Opel Calibra waar we ook met veel plezier in rijden, maar een motor blijft toch trekken....

Gisteren heb ik weer een Suzuki GSX 600 F gekocht, maar dit is een opknapper en daarom heb ik mezelf hier ook maar even aangemeld....

Later meer over wie Deejay precies is ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey Deejay Welkom!!

Leuk om je ook op het MF te zien ;)

Veel suc6 met je nieuwe project, maar dat zal vast wel lukken :Y
 
Laatst bewerkt:
Ach ja het is wat anders dan Opels opknappen, maar zoals je in mijn project topic in het sport gedeelte kunt zien heb ik hulp :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan