Deejay's GSX 600F project

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Zoals te lezen valt bij voorstellen heb ik gisteren een GSX 600 F gekocht voor weinig...

Motorisch is hij goed, maar is slecht onderhouden en waarschijnlijk veel buiten in de regen gestaan. De vorige eigenaar zei dat hij een mooi weer rijder is en dat de motor altijd binnen gestaan heeft, maar de feiten spreken voor zich...

De motor is ook gestolen geweest en alle sloten zijn beschadigd en de tank heeft een scheurtje aan de onderzijde...

Ik zal hier de vorderingen wel posten ;)
 
DSC01713.jpg


DSC01715.jpg
 
Heeel veel succes. Hopelijk heb je hem dan wel voor een prikkie gekocht.
 
Gisteren heeft mij buurjongen Peter mij geholpen met de demontage :cool:

DSC01724.jpg


DSC01726.jpg


DSC01729.jpg


DSC01738.jpg


DSC01743.jpg


DSC01747.jpg


DSC01752.jpg


DSC01753.jpg


DSC01757.jpg
 
Zoals het nu staat ga ik donderdag de rest demonteren, zodat de frame delen weg kunnen om gestraald en gepoedercoated te worden.... ben er alleen nog niet uit of ik het frame zwart laat of donker grijs metallic
 
Waarom janken, ze is in goede handen ;) en we hebben er zin in *O*

Het is de bedoeling hem niet totaal te verbouwen, maar gewoon mijn eigen draai er aan te geven
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat ze het waard is, mijn eerste motorfiets was een gloednieuwe GSX 600F in deze uitvoering...

gsx600f23.jpg


Het plaatje is niet van mijn motor maar hier van het forum geplukt. Weet iemand toevallig of die stickers nog te krijgen zijn??
 
Woensdagavond ben ik samen met mijn buurjongen Peter nog even bezig geweest om de voorvork eruit te halen.

zo hangt de motor er nu bij

DSC01761.jpg


Maar ik ben op dit moment eerst bezig de loods aan het opruimen, want moet eerst even met de Calibra bezig. Zondag naar het Duitse Autosport Festival ;)

In de loop van volgende week het blok en andere delen demonteren zodat het frame gestraald en gepoedercoated kan worden...
 
Het frame hing me midden in de loods aan de ketting-takel een beetje in de weg en dus hem vandaag even verplaatst naar een beter plekje.. verder buiten wat opruimen en het uitwassen van de poetsdoeken niet echt veel gedaan...

DSC01764.jpg
 
Het frame hing me midden in de loods aan de ketting-takel een beetje in de weg en dus hem vandaag even verplaatst naar een beter plekje.. verder buiten wat opruimen en het uitwassen van de poetsdoeken niet echt veel gedaan...

[http://www.dj-webdesign.nl/motorforum/DSC01764.jpg (afbeelding)]
Hij lekt... B| :9 :+
 
nee hoor, mooi droog aan de onderkant... Olie is er trouwens al uit
wink.gif


Moet nodig weer dweilen of eigenlijk is de vloer wel toe aan een nieuwe laag coating
secret.gif
 
daar staat mijn loods ook vol mee, hier een paar plaatjes van halverwege 2007...

DSC01311.jpg


DSC01327.jpg


De blauwe manta was van een kennis, die staat er inmiddels al niet meer in, maar daarvoor in de plaats staat nu mijn senator wel binnen voor wat kleine werkzaamheden
biggrin.gif
 
Ik zal komende week wel even een paar foto's maken van hoe alles er nu bij staat
 
Ik heb mezelf ook een datum gesteld waarop ik hem graag klaar zou zien en dat is 1 mei, maar of dat haalbaar is zal de tijd ons wel leren ;)
 
Thnxs
drinks.gif


Och aan de ruimte en het gereedschap ligt het niet, maar het is meer een kwestie van de tijd ervoor hebben...
smile.gif
 
vanavond niet lang bezig geweest, maar wel even het frame-deel onder het blok vandaan gehaald, zodat ik deze week het blok eruit kan nemen...

DSC01778.jpg


liggen wel een paar kogeltjes uit...

DSC01780.jpg


DSC01783.jpg
 
aangezien het allemaal nogal een vette bende is heb maar wat leuks gekocht...

P3101131.jpg


Ik heb al 90 liter ontvetter te staan dus dit gaat helemaal goed komen
yahoo.gif


Ik koop regelmatig spul op www.beusekom.nl o.a. deze week nog...

mooi voor polijstwerk...
P3040015.jpg


4 van deze, altijd handig...
P1010059.jpg


een extra kettingtakel...
P3101034.jpg


deze miste ook nog in mijn werkplaats...
P3040711.jpg


Het bieden op Beusekom is wel verraderlijk, want er komt 16% opgeld en 19% b.t.w. overheen
secret.gif
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan