Deelnemers werven onder vermelding "MF" - Done or not done

Deelnemers werven onder MF vlag

  • done

    Stemmen: 0 0,0%
  • not done

    Stemmen: 6 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.498
180
Oss
Eigelijk is dit meer een vraag voor de mf mods/crew... (grijp in daar waar nodig dames en heren)

Afgelopen zomer organiseerde ik de kidstoer en de opkomst was laag (maar het was wel errrg leuk) en we, dat is de deelnemers en ik, spraken af het volgend jaar weer te organiseren.

Natuurlijk zou het leuk zijn als er volgend jaar wat meer rijders mee gaan en dus dacht ik: ik zou er ook reclame voor kunnen maken. Zoiets:

MF Organiseert
Kidstoer 2008
aanmelden via motor-forum.nl
bla bla bla evt telefoon organisator bla bla

Dat op een mooie A4 poster afdrukken en ophangen bij je lokale motorboer. Of een mooie banner op een site zo hier en daar.
Ik gebruik hier de kidstoer als voorbeeld he, kan me voorstellen dat het voor ieder evenement leuk is als er wat meer meedoen (MEGAToer, "hét MF Weekend" noem maar op).
Leuk, MAAR "MF" of "MF-Logo vermelden impliceert wél dat MF erbij betrokken is en dat is natuurlijk niet echt zo.

Done or not-done? Is hier een officieel standpunt over?
 
Ik denk dat je daar beter de crew even over had kunnen mailen.

Daarnaast denk ik dat het in beginsel een meeting was voor mede m-fers, op deze manier ga je dus niet m-fers uitnodigen om mee te gaan op zich niets mis mee maar ben je dan je doel niet een beetje voorbij geschoten ?

Succes ermee i.i.g.
 
MF organiseert geen evenementen, toers, etc. Het is dus ook niet de bedoeling dat gebruikers dingen organiseren 'uit naam van MF' tenzij dat expliciet door ons is goedgekeurd.

Voor toerritten, etc. doen we dat zoiezo niet. O.m. vanwege aansprakelijkheidsgeneuzel.
 
Vond zelf eigenlijk ook al dat dit een stom idee was hoor :)

[close topic]
 
Wellicht overbodig maar toch: we zijn tot dit besluit gekomen vanwege aansprakelijkheidsproblemen. (Denk ook aan de MF megameeting.)

MF (de crew) kan aansprakelijk gesteld worden als er iets of iemand wat overkomt. en daar hebben we uiteraard geen zin in.
 
Beter dat je het op deze manier vraagt dan eerst te doen en dan pas erachter komen dat het een stom idee is :)


en en en mensen in donkere steegjes aan de jas trekken en in het oor fluisteren "hee psssst als je je aanmeld op MF dan dan dan mag je mee met die-en-die toer"? mag dat? :+
 
Laatst bewerkt:
en en en mensen in donkere steegjes aan de jas trekken en in het oor fluisteren "hee psssst als je je aanmeld op MF dan dan dan mag je mee met die-en-die toer"? mag dat? :+
Dat mag met volwassenen dan weer wel maar met kinderen weer niet :+
 
Ik mis "geen mening" in de poll :+

<edit>
ging iets fout, vandaar dubbele post -O-
</edit>
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan