Deense onderdelensite voor cb's

vroembert

MF nightmare
Crew
24 mrt 2003
29.486
14.521
Ik lees de laatste tijd steeds meer over leuke projectjes met een cb. Ben per slot van rekening ook zelf met zoiets bezig. Ik vind veel van die CR 750 replica's prachtig. Alleen waar vind je soms de onderdelen, behalve bij de bekende site's.
Mijn Deens is niet zo heel goed (voorzichtig gezegd :+ ) maar gelukkig kan ik al sinds mijn kleuterjaren plaatjes kijken :)

http://www.classicrace.dk/CR750.html
 
geinig spul, jammer dat mijn deens ook niet zo best is, maar zal eens even gaan kijken met iemand die dat wel beheerst, prijzen vallen volgens mij ook wel mee.
 
Honda reservedele
Motor dele
karburator
toppakning

toch niet zo moeilijk :+

anders vraag je ff of ze het bij de ikea voor je kunnen vertalen _O- of was dat zweeds? :z
 
Nee Denemarken doet niet mee aan de euro. Ze hebben de Kroon en 900 kroon is ongeveer 130,51 euro
 
Of ze gebruiken beide dezelfde foto van de fabrikant van hun onderdelen. Ik vind die cr 750 bigbore set en nokkenassen enzo jammie jammie.
 
He, ik spreek een aardig mondje Zweeds en dat lijkt heel erg op het Deens. Als je iets niet snapt, vraag gerust.

Maar ik ben het wel eens met Rambabbel, zo moeilijk is dat toch niet !

"Bestil her !" da's nogal duidelijk !

Hej då :W
J.
 
Kijk ook eens bij www.davidsilverspares.co.uk

Daar kost een velg voor bv. een cb maar 34 pond.
dat is 34 + de helft daarvan + 20% = euro's dus 34+17+10,20= € 61.20
Daar komen de verzendkosten ook nog bij :W


Ik had hert topic eigenlijk ook niet voor het gehele assortiment geopend, maar eigenlijk meer voor de speciale onderdelen, voor het bouwen van een cr750. Die bigbore sets vind je niet overal zo maar en die leuke nokkenstokjes ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan