Defect door garage

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een multimetertje kost bij de Action geen 4 euro en werkt prima. Gewoon even meten en kijken of het bewegende sleepcontact goed contact maakt op die weerstandbaan.
ja ik heb een multimeter, ik denk dat ik meet waar de breuk zit en dan met een beetje van die electroplijm probeer het te fixen
 
ja ik heb een multimeter, ik denk dat ik meet waar de breuk zit en dan met een beetje van die electroplijm probeer het te fixen
Daar heb ik eens een heel dure professionele luidspreker mee gerepareerd en die heeft het nog jaren prima gedaan.
 
Ding zit in de tank toch? Kan die lijm tegen benzine? En als er een breukje in zit is dat dan niet te solderen?
 
Vlotter kan je zo kopen van Boonstra mocht dat niet baten

kan jr die van een FJR1300 ook worden gebruikt met een weerstand ertussen van 40 ohm.
 
Het klinkt mij als zoiets : "Naar de garage gebracht want de accu is leeg, graag nakijken."
De accu is nog goed maar de dynamo doet het niet meer, die moet vervangen worden.
 
Het klinkt mij als zoiets : "Naar de garage gebracht want de accu is leeg, graag nakijken."
De accu is nog goed maar de dynamo doet het niet meer, die moet vervangen wordt.
Maar dat is het niet, want de brandstof meter zit wel bij de benzine pomp naar heeft niks te maken met het probleem. Dat het onderdeel bij demontage is beschadigd, omdat het oud/ gevoelig is. Kan gebeuren, gaat niet met opzet. Meer als een velg beschadigen met banden wissel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan