Dekt de verzekering de schade ja of nee????

Bandit600

Rookie
16 sep 2001
9
0
Eindhoven
Ik zit met een verzekeringsprobleem misschien. Overlaatst wou ik een stukje gaan rijden op mijn motor. Maar hij wou niet starten omdat de accu te leeg was. |( Dus ik aan kennis gevraagd of die wou helpen aanduwen. Nu is hij op de motor gaan zitten en ik ben gaan duwen omdat hij wat minder weegt. Na twee keer probeer wou hij bijna starten maar na een stukje te geduwd te hebben is hij er meegevallen. Nu is me vraag :? , kan ik de schade op zijn gewone wa verzekering verhalen. Mijn motor zelf is beperkt casco verzekerd dus op me eigen verzekering kan ik het wel vergeten. Weet iemand hier antwoord op.
 
als je het zo speelt niet
valt onder vriendendienst en dan betalen ze niet
wel als hij er op ging zitten en er mee om viel of er tegen aan liep tewijl hij goed op zijn standaart stond.
 
Dat van de vriendendienst klopt niet helemaal. Dit is sinds een aantal jaren bij de3 meeste verzekeraars gedekt. Alleen of je het in dit verhaal rond krijgt??? ik vraag het me af. Ik ga mee met het verhaal, motor op standaard en hij wordt omver gelopen door je vriend. Dit is een beter verhaal. niet correct maar wel de enige mogenlijkheid. Succes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan