Delft: Overkamp versus Groenewold

TBone

Die hard MF'er
21 jan 2004
599
0
Delft
Volgens mij zitten er in Delft maar 2 motorzaken (correct me if I'm wrong):
Overkamp (Honda-dealer) en Groevewold (Suzuki-dealer).

Nou rijd ik geen van beide (namelijk Yamaha) en dus vraag ik me af bij welke van de twee ik het beste mijn Dragstar 1100 Classic kan brengen voor
- een grote beurt
- nieuwe (white wall) banden voor/achter
- opnieuw afstellen na montage van een (tweedehandse) Laser slash-cut uitlaat.
 
Eh, je vergeet HN-MOTOREN... O-) ..en ik denk dat 'ie nog de goeikopere is ook ;) Service is iig prima :}
Of 'ie merkendealer is weet ik eigenlijk niet, voordeel is misschien dat ook Bike-Design daar is gehuisvest.. :)
 
Ik ben bij beide geweest. Bij beide ben ik zeer slecht geholpen (ik hou van persoonlijke aandacht bij een dealer en dat kreeg ik niet). Hierdoor ga ik nog steeds naar Hilversum voor onderhoud en reparatie van mijn motor.

Een paar vrienden van mij rijden ook motor. Een van die motoren staat al heel lang bij Groenewold en is nog niet gemaakt. Zij doen volgens mij ook geen moeite voor hun klanten. Een andere vriend is al jaren zeer tevreden klant bij Overkamp.
 
Ik kom al een aantal jaren bij Overkamp en een hoop van mijn motormaten ook, en we worden altijd goed en persoonlijk geholpen, ik heb 4 weken terug mijn 4e motor gekocht in 2 jaar tijd ;) en blijf er dus komen .En nee ik heb geen aandelen daar.Alhoewel onderhand :+ ;)
 
Ik kom al een aantal jaren bij Overkamp en een hoop van mijn motormaten ook, en we worden altijd goed en persoonlijk geholpen, ik heb 4 weken terug mijn 4e motor gekocht in 2 jaar tijd ;) en blijf er dus komen .En nee ik heb geen aandelen daar.Alhoewel onderhand :+ ;)
:X


Leuke zaak, gasten zijn altijd bereid ff wat voor je op te zoeken,
zelfs voor zo'n budget rijder als ik ;)
 
Ik kom al een aantal jaren bij Overkamp en een hoop van mijn motormaten ook, en we worden altijd goed en persoonlijk geholpen, ik heb 4 weken terug mijn 4e motor gekocht in 2 jaar tijd ;) en blijf er dus komen .En nee ik heb geen aandelen daar.Alhoewel onderhand :+ ;)

Tsja dan moeten ze wel service verlenen :? :+
 
Goede verhalen gehoord over alledrie. Dit maakt de keuze vast een stuk makkelijker..
 
Goede verhalen gehoord over alledrie. Dit maakt de keuze vast een stuk makkelijker..

Niet dus :)

Maar beter goede verhalen over alledrie dan slechte verhalen over alledrie.

Verder nog iemand met ervaringen met (een van) deze drie motorzaken in Delft ?
 
Niet dus :)

Maar beter goede verhalen over alledrie dan slechte verhalen over alledrie.

Verder nog iemand met ervaringen met (een van) deze drie motorzaken in Delft ?
Ja!

Bij Overkamp hebben ze idd aandacht voor je, kleine zaak, vriendelijke mensen ;)

Bij H-N Motoren eigenlijk hetzelfde, ook een klein zaakje met persoonlijke aandacht, Henk is niet zo'n prater maar bedoelt het goed :)

Groenewold is een wat grotere zaak met als gevolg iets minder aandacht, je bent meer 'een klant'..ik kwam er al toen 'ie nog in de stad zat met de 'kleine zaak'.. Lex en Jerry zijn goeie gasten, maar pas op voor 'die ouwe', vertelt niet altijd de waarheid :( :X
 
Vergeet Sjaak Lam niet die al heel wat jaartjes sleutelt.
Zit op dat industrie terreintje aan de Industriestraat in Delft (8r die 2ehands boer de Kijkhoek)

BTW die 2 "lijken" van mij komen altijd bij Groenwold (YAMAHA's) en mijn broer komt altijd bij Overkamp.

Gewoon gaan waar je het beste geholpen wordt ;)
 
Ik heb lang geleden ooit een motor bij Sjaak lam gekocht. Wel persoonlijke service ;) Maar verder is het een kleine garage op een industrieterrein, wel ok voor goedkope tweedehandsspullen en kleine reparaties.

De laatste tijd ga ik naar groenewold en dat bevalt tot nu toe wel. Ik heb daar een kleine beurt laten uitvoeren voor een zzr600 en was slechts 60 euro kwijt...

Bij overkamp heb ik vroeger ook een en ander laten sleutelen en dat was eigenlijk ook wel ok...

Ik denk niet dat er echt slechte zaken tussenzitten, hoewel ik Hn motoren? ook niet ken.

En aangezien ik gisteren door een grote spijker ben gereden sta ik van de week weer bij groenewold voor de deur '(
 
Krijg nou wat, die HN motors zit vlak bij me in de buurt....

dat is mooi dat scheelt me weer die motor in een busje laden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan