Delftse Pyromaan

Ajs

MF veteraan
6 jan 2003
2.616
0
lees net in de delftse post(plaatselijke courant) dat er een of andere debiel in delft lekker fietsjes aan het fikken is.
hij heeft deze week motor nummer 13 in de fik gezet.
kom er nu ook achter dat ik zelf ook geluk heb gehad, want een maand of 5 terug stnd er een afgebrande motor naast die van mij en van een vriend van mij.
hij een vfr 750 ik een zxr 750 RR. beide dus lekker veel plastic e, die pyromaan heeft gelukkig de savage die er tussen stond gepakt.
ik word zo moe van dit soort mensen!!!!
@#!#%#%&#^% dat moeten ze doen met dit soort gasten. heb mijn motor al 2 blokken van mijn huis staan zodat hij niet wordt omgegooid, woon namelijk tegen over een discotheek en een sociëteit en dan krijg je nu dit weer.
wanneer gaan mensen nu eens normaal doen!!!!!!!!!!!!!!

Zorgen dat die straffen eens omhoog gaan hier in Nederland en dat een cel eens een hel wordt!

Dus geen TV, geen licht, geen wandeling, maar keiharde onderdrukking! Je weet dat je iets fout doet. Dan zal je ook in je cel wegrotten dat je walgt van jezelf!

Zolang dit niet gebeurt wordt alles steeds erger en erger.

Ik bedoel wie heeft er nog respect voor de politie? Zolang ze een beetje popie jopie lopen te doen van wie doet me wat van mij in ieder geval NO RESPECT!

hier was 2 dagen geleden al een topic over ,maar ja het is een klootzak die vent/wijf/jongen/meisje of wie he dan ook is

Het irritante is dat de politie dit al tijden wist, maar het niet bekend heeft gemaakt, vanwege "het onderzoek"............
Het laatste slachtoffer(collega van mijn vriendin) is uiteindelijk naar de krant gestapt.

Terug
Bovenaan Onderaan