Demonteren Tank MV brutale

PatSpinner

Die hard MF'er
12 nov 2004
427
0
Maastricht
Hallo,
Weet iemand wat de snelste manier is om de tank van een MV brutale te demonteren zonder dat ik teveel onderdelen los haal?

Tnx
 
PU28349.jpg


:+


sorry, een zinnige bijdrage heb ik niet
 
Laatst bewerkt:
1 Zwarte kapjes er afhalen (met de hand naar je toe trekken en naar achter schuiven.
2 Kappen op tank los halen 3 schroeven per kap.
3 Zadel los maken.
4 2 schroeven van contactslot deksel los halen en kapje er af halen (slot blijft zitten.
5 Onder het zadel zit een grote bout als je deze los maakt zit de tank helemaal los.
6 Heen en retour (zwart en wit) benzine leidingen onder de tank los maken door tank iets omhoog te brengen en de koppelingen los te klikken (is een klik systeem)
7 vergeet niet de stekker van de pomp ook los te maken (klik systeem)

Tip 1 zorg er voor dat je tank leeg is als je gaat sleutelen anders is hij niet te tillen.

Tip 2 als je tank er weer op zet kijk dan goed of er geen bezine leidingen knel komen te zitten.

Veel succes.
 
1 Zwarte kapjes er afhalen (met de hand naar je toe trekken en naar achter schuiven.
2 Kappen op tank los halen 3 schroeven per kap.
3 Zadel los maken.
4 2 schroeven van contactslot deksel los halen en kapje er af halen (slot blijft zitten.
5 Onder het zadel zit een grote bout als je deze los maakt zit de tank helemaal los.
6 Heen en retour (zwart en wit) benzine leidingen onder de tank los maken door tank iets omhoog te brengen en de koppelingen los te klikken (is een klik systeem)
7 vergeet niet de stekker van de pomp ook los te maken (klik systeem)

Tip 1 zorg er voor dat je tank leeg is als je gaat sleutelen anders is hij niet te tillen.

Tip 2 als je tank er weer op zet kijk dan goed of er geen bezine leidingen knel komen te zitten.

Veel succes.


Mijn dank is groot! :}

MAG SLOTJE OP
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan