Demper Bos superbike!

Wainski

Die hard MF'er
7 dec 2009
422
0
Ik ben op zoek naar een leuke demper voor op mijn sv650s uit 2002. Het liefst een demper die een behoorlijke sound produceert.
Ik zat zelf te denken aan een bos superbike omdat ik dat een erg mooie demper vind en er een leuk geluid uit komt!

Laat het me weten als je er een te koop hebt!

Alvast bedankt,
Iwan

PS. als je iets in de richting van een bos superbike is ook goed.
 
Ik heb ook een demper voor je in de aanbieding.

Een carbonnen einddemper met db killer.

Als je even kijkt onder Te koop onderdelen en overig, dan onder demper gsxr1000 k5/6.
Daar staat ook een link bij met een filmpje over het geluid en dergelijke.
Prijs van de demper is 150euro.

Laat maar horen als u interesse heeft.

Mvg, Robert.
 
hey ik heb een bos superbike demper zit wel geen linkpijp bij maar deze zijn niet zo duur
demper is in nieuw staat mag weg voor 230 ex verzendkosten

hoor het wel grtzz Jelle
 
hey ik heb een bos superbike demper zit wel geen linkpijp bij maar deze zijn niet zo duur
demper is in nieuw staat mag weg voor 230 ex verzendkosten

hoor het wel grtzz Jelle

Ok, dat is mooi! Kan je me je mail-adres even pb'en? Dan neem ik even contact met je op!
Bedankt
 
Hoy heb nog een nieuwe Bos demper liggen met E-keur en uitneembare DB killer.
Dit is een losse demper waar simpel een linkpijp voor te maken is. Deze is ook bij Bos te koop.

Vraagprijs 190 euro
full
 
Hoy heb nog een nieuwe Bos demper liggen met E-keur en uitneembare DB killer.
Dit is een losse demper waar simpel een linkpijp voor te maken is. Deze is ook bij Bos te koop.

Vraagprijs 190 euro[afbeelding]

Bedankt voor je reactie!
Alleen ben ik toch echt op zoek naar een bos superbike, omdat ik dat een erg mooie demper vind. Dus helaas, succes met je verdere verkoop ;)
 
Bos krijgt de pk,s niet los

Agh aangezien ik nog in mijn 25kw periode zit heeft dit toch niet echt nut '( maarja extra pk's zijn altijd welkom! Alleen ben ik gewoon op zoek naar een pijp met een flink geluid, welke uitlaat zou je dan adviseren voor op een sv650?
 
~bla bla bla ode zit heeft dit toch niet echt nut '( maarja extra pk's zijn altijd welkom! Alleen ben ik gewoon op zoek naar een pijp met een flink geluid, welke uitlaat zou je dan adviseren voor op een sv650?



Geen :P
 
Laatst bewerkt:
Wow, die uitlaat zier er ook wel gaaf uit!! Hoe is het geluid wat eruit komt? :9~
Bedankt voor je reactie iig, ik zal eens zoeken ;)


Het geluid wat eruit komt is te vergelijken met een BOS Superbike...zonder DB-killer is het ZEKER niet legaal 8-) .
Heb er ook een DB-killer bij , en dan is het gewoon legaal ( zelf een E-keurmerk ).
 
Zoo vandaag heb ik mijn bos superbike demper binnen gekregen, heerlijk geluidje!!

Bedankt voor de reacties...!

Slotje
 
Terug
Bovenaan Onderaan