Demper DR 650

kalle

MF'er
25 jan 2008
36
0
hilversum
Ik wil graag de standaarddemper van mijn Suzuki DR 650 vervangen door een demper die een mooier/zwaarder geluid geeft. })
Iemand ervaringen met uitlaatdempers op DR 650? (hij is van 1993)

Heb tot nu toe alleen een marving demper gevonden, weet niet of dat wat is?

Bedankt voor de tips!

gr Kalle
 
Ik wil graag de standaarddemper van mijn Suzuki DR 650 vervangen door een demper die een mooier/zwaarder geluid geeft. })
Iemand ervaringen met uitlaatdempers op DR 650? (hij is van 1993)

Heb tot nu toe alleen een marving demper gevonden, weet niet of dat wat is?

Bedankt voor de tips!

gr Kalle

Het oude model van Laser (Pro Duro) maar die staat niet meer in de boeken. Je moet dan even naar Jama (Laser) bellen of ze er nog een hebben liggen. De demper zal wel geen probleem zijn maar de tussenpijp, dat is dan even de vraag.

gr, Look.
 
Is zoon ProDuro demper een beetje te betalen? Zag een aantal andere dempers van laser die bijna net zo duur waren als mijn motor:(

Is Marving iets? Heb daar goedkope demper van gevonden..of kan ik dan beter bijvoorbeeld 2e hands laser demper proberen te regelen?
 
Heb je het kickstarten al te pakken, en op de snelweg is ook nog wel te doen he. Bij streppel in vaasen kun je eens informeren voor een eindemper, die heeft een bak vol liggen en ook een achterveer of ander spul van een dr. www.offroadcentrum.nl
 
Hee Harmen! Ja ik heb m nu altijd de eerste kick aan:) is gewoon een paar keer oefenen, maar ging aan t eind van de dag al prima!

Op de snelweg reed ie echt super, viel me 100% mee, hij is eigenlijk rustiger dan mijn vorige 4 cil in lijn...top

Bedankt voor de tips, ik zal ff gaan kijken!
 
Is zoon ProDuro demper een beetje te betalen? Zag een aantal andere dempers van laser die bijna net zo duur waren als mijn motor:(

Is Marving iets? Heb daar goedkope demper van gevonden..of kan ik dan beter bijvoorbeeld 2e hands laser demper proberen te regelen?

dat vroeg je niet. Maar het valt mee voor een nieuwe. Ik schat ongeveer 200 euries. Dan komt de tussenpijp er nog wel bij. Wat die ongeveer zou kosten weet ik niet.
Zelf vind ik het ook wat te duur voor m'n XR400R. Nu heb ik ook een zelf made er op zitten, maar ook ik wil er een andere op. Misschien dat ik ook eens bij het "off road centrum" moet gaan kijken.

gr, Look.
 
Dat valt inderdaad mee. Ik ga zowieso wel even informeren. Inderdaad ook ff off roadcentrum bellen, wie weet hebben ze daar ook nog wel hele nette liggen

Bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan