Demper Honda CBR600F

Aangezien dit wat CBR minded people trekt vraagje heeft iemand een multietest van zo\'n ding liggen met andere 600 CC\'s en zo ja kan ik iemand zo gek krijgen om dat te scannen en te emailen het gaat om het model \'99 \'00 dus de F4
En heeft iemand een dynojet uitdraai met een bos demper erop ???? zo ja graag hebben of ervaringen vertellen ik ga namelijk voor een ovale bos (carbon)

Groetjes Jeffrey
 
Freeride, kan je niet ff een soundfile maken? :P

Shakey, volgens mij kan je undertrays wel ergens bestellen via het internet.
Er bestaat ook een grote kans, dat dergelijke onderdelen als deze, op de komende motorbeurs in Utrecht koop zijn. :9


 
Laatst bewerkt:
ik had ook een laser hotcam onder mijn \'00 cbr.
mooi diep geluid, er zat een db-killer bij die snel gemonteerd was. ( altijd handig als je in strengere landen komt zoals Zwitserland )
vriend van me heeft op zijn fireblade ook hotcam ( ovaal ) maar dan een hoog geplaatste, die net naast het kontje uitkomt, die is mooi.

succes met je keuze

Kurt
 
Zeker weten de Hotcam... Heb \'em ook... En dan nog een lekker strak kontje... MMMM Of een Sil... De niet gehomologeerde versies brullen lekker!!! :z

GREETS
 
ik heb nu een j&s demper klingt erug leukkk

had hiervoor een bos die kwam echt los boven de 7000 rpm maar dan deed die het ook goed maar daar is nu een andere m-fer blij mee.
 
Sorry het heeft lang geduurd maar ik ben er weer.

1. De undertray is van MDI en is zelf gespoten met speciaal gemaakte spuitbus.
Spuiten en monteren was een eitje. (laten spuiten kost teveel pleuro\'s)
2. Ja, ik heb wel een soundfile maar deze is zeer slecht en in mono. Bovendien is hij meer dan 2 Mb dus niet te mailen.
3. Ik heb wel een dyno-uitdraai met deze pijp en die heb ik ook al eens gepost in de grote Dyno Topic
4. Mischien dat je op www.cbrworld.net wat meer testen kan vinden
 
VIPER uitlaat }) zeer diep lawaai, en nog luid ook *D en redelijk goedkoop, 175 euro voor een ronde , 200 euro voor een ovale
 
Gifkikker, heb je een Remus Viper of een uitlaat van het merk Viper? Als het dat laatste is: hebben ze die ook in Oval?

Edit: Ik heb ondertussen een fototje van je Viper gevonden en zag dat het het MERK Viper is. Maar ik wist niet dat ze die ook in Oval leverden! Heb je er een foto of website van?? Ben erg benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
ik had ook een laser hotcam onder mijn \'00 cbr.
mooi diep geluid, er zat een db-killer bij die snel gemonteerd was. ( altijd handig als je in strengere landen komt zoals Zwitserland )
vriend van me heeft op zijn fireblade ook hotcam ( ovaal ) maar dan een hoog geplaatste, die net naast het kontje uitkomt, die is mooi.

succes met je keuze

Kurt
Soundfile? :P
 
Maakt mij eigenlijk geen reet uit wat voor merk het is als hij maar exact als deze langs de fiets loopt :9~
TBRcbr600gr.jpg


Ik ben nog steeds op zoek naar plaatjes van uitlaten van verschillende merken op een 99tiger, die op dezelfde manier gefotografeerd zijn als dit plaatje,want recht van de zijkant kan je toch het beste zien hoe het zaakje langs de fiets loopt.
 
Mijn Laser Hotcam

Waanzinnig mooie fiets,frisse kleuren,mooie achterplaats,sympathieke bestuurder ;) , maar die hotcam vind ik nix '( hij loopt niet mooi met de lijn van de fiets mee doet als het ware afbreuk aan de lijn imho

al weet ik wel dat het een heel goede pijp is qua prestaties.
 
Op deze topic mag nu wel een slotje!
 
Laatst bewerkt:
[/edit] oeps te vaak op de knop gedrukt! [edit] |(
 
Laatst bewerkt:
[/edit] oeps te vaak op de knop gedrukt! [edit] |(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan