Demper keuze cb1000r

Peter12

Gtr 1400- mt01- vfr800 - monkey
26 jun 2019
359
283
Goedenmiddag heren,

Ik heb onlangs de kattelisator van mijn cb1000r uit 2009 gewisseld voor een katvervanger.

Nu ben ik alleen op zoek naar een demper, die met killer erin niet zoveel lawaai maakt, bijvoorbeeld een ixil is nogal luid ook met demper.

Heeft iemand hier ervaring mee, hoor ik het graag
 
Goedenmiddag heren,

Ik heb onlangs de kattelisator van mijn cb1000r uit 2009 gewisseld voor een katvervanger.

Nu ben ik alleen op zoek naar een demper, die met killer erin niet zoveel lawaai maakt, bijvoorbeeld een ixil is nogal luid ook met demper.

Heeft iemand hier ervaring mee, hoor ik het graag

Ik denk dat het weinig uitmaakt welke demper je eronder hangt want omdat de dempers voor deze motor vrij klein zijn én jij je katalysator verwijderd hebt is het erg moeilijk om nog een redelijk stil systeem te krijgen.
 
Ik heb een termignoni, klinkt goed, wel met DB killer er in. Let er op dat je wel een power commander oid nodig hebt omdat de motor anders te arm loopt zonder cat. Zelf heb ik een power commander met autotune, rijd fantastisch soepel.
 
530F295D-0621-4D98-9E53-815ED603EF6C.jpeg


Demper van SC-Projects met katvervanger en db moordenaar. Zeer acceptabel, gekeurd en homolegalisatie dinges.
 
Terug
Bovenaan Onderaan