Demper/uitlaat R1 2002/2003

P-Lo

MF'er
28 mei 2005
101
0
Hoofddorp
Ik ben op zoek naar een carbon demper/uitlaat met E-keur voor mijn R1 uit 2002.
Dit aangezien míjn huidige demper te veel geluid maakt voor gebruik op het circuit.
Mijn voorkeur gaat uit nar een demper van Arrow, Akra, Yoshi of Micron, maar als iemand iets anders in de aanbieding heeft hou ik zeker mijn oogjes open :)

full
 
denk gewoon je orginele uitlaat eronder ;)

weet je zeker dat je niet weggestuurd wordt (meestal :X )... e-keur is ook niet altijd een zekerheid ;)
 
Laatst bewerkt:
Maar nog komt nog het probleempje E-keurmerk waarnaar ze bij de organisaties naar kijken of je wel het circuit op mag. Waarom is het leven zo onredelijk :') :z

Als jij er een db killer inpropt en het geluid is onder de 86(?)db laat hun het maar eens bewijzen dat het erboven zit ,ik denk dat mijn superpole ook geen e-keur heeft heb wel een db killer en die werkt erg :( goed dus.
 
denk gewoon je orginele uitlaat eronder ;)

weet je zeker dat je niet weggestuurd wordt (meestal :X )... e-keur is ook niet altijd een zekerheid ;)

Laat die er nu net niet bij gezeten hebben '(
Inderdaad is E-keur ook niet altijd zekerheid, maar dat is zelfs een standaard demper niet -O- Heb gehoord dat ze ook motoren met standaard demper wel eens het circuit afgehaald hebben..
 
Als jij er een db killer inpropt en het geluid is onder de 86(?)db laat hun het maar eens bewijzen dat het erboven zit ,ik denk dat mijn superpole ook geen e-keur heeft heb wel een db killer en die werkt erg :( goed dus.

Op Assen weet ik dat ze geluidsmetingen (kunnen) doen. Dat doen ze in ieder geval tijdens evenementen, maar volgens mij is dat voor sommige organisaties ook juist de enige reden dat je met vrij rijden een transponder mee krijgt. Rondetijden kun je toch nog niet zien aangezien Assen geen tijdwaarneming aan Mylaps-Live heeft hangen.
 
heb nog een org. demper liggen

die kan je voor weinig overnemen.

ideaal voor circuitgebruik omdat alle andere dempers al teveel geluid maken.

gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan