demper voor een mooi diep ,donker geluid welke?

mooi diep donker ÈN E-keur.... geen idee, maar wordt een aardige zoektocht... of je moet een origineel 2006 GSX-R uitlaat nemen, die zijn best ok.
 
Koop een Ducati.. :+

Maar om toch nog iets nuttigs toe te voegen, ik vind persoonlijk de BOS dempers altijd wel goed klinken over Suzuki.

"Een ovale demper maakt de motor veel slanker. Originele ronde dempers zijn erg vaak kolossaal van afmetingen en steken buiten de motor uit wat niet erg fraai is.Het geluid van deze dempers is niet optimaal, en de geluidsbeleving is toch 50% van het plezier van een motorfiets.Door toepassing van absorptie-dempers met de juiste diameter van de binnenpijp en specifiek vulmateriaal per type demper wordt het geluid mooi zwaar van toon.

Dempers van BOS zijn al jaren voorzien van een uitneembare dB-eater waardoor het geluidsniveau kan worden veranderd. Ovale dempers zijn er in vier uitvoeringen wat betreft de buitenbus; geanodiseerd aluminium, titanium en carbon en voor dit jaar ook in gepolijst rvs voor bepaalde types. De overige onderdelen zijn van gemaakt van hoog-gepolijst roestvrij staal."

Volgens mij zijn de met DB-eater wel straat legaal maar weet het niet zeker. Op mijn oude BOS demper stond aan de onderkant "for race use only" maar daar zat dan ook geen DB eater bij.
 
Laatst bewerkt:
O al gevonden... van de BOS site


"De bijzondere vorm maakt deze demper uniek t.o.v. andere modellen. De vlakke kant loopt parallel aan de achtervork en het viervlakkige ontwerp past perfect bij de vormgeving van de nieuwe modellen. De eindpijpjes zijn perfect strak tig gelast en alle overige onderdelen zijn gemaakt van rvs dat nog met de hand gepolijst wordt voor het optimale resultaat. Alle dempers zijn gekeurd en hebben een E keurmerk, maar als de dB-eater
eruit gehaald is wordt het een open sportdemper en vervalt de goedkeuring natuurlijk.

De GP-1 is er voor een beperkt aantal modellen, kijk hiervoor op de prijslijst en onze site. Naast de bekende carbon uitvoering is er nu ook een speciale gepolijste rvs versie leverbaar, deze vervangt de aluminium uitvoering."
 
Ik weet niet welke maat demper je nodig hebt maar ik heb nog een aluminium ronde bolt-on met hart-hart afstand van 96 mm. Misschien dat ie past?

Zie piccie

full



Ik vraag er €110 voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan