demper wissel

pepe

MF veteraan
25 jun 2003
23.295
202
wij willen volgende week naar de eifel , nou schijnt er heel erg gecontroleerd te worden op uitaalt dempers.
Ik heb mijn motor net op de bank gehad om hem af te stellen op een laser duotech met sport demping, het lijkt mij niet zo lekker voor de motor om opeens een andere demping voor ijn kiezen te krijgen door de goedgekeurde demper naar binnen te schuifen of ben ik nu mis ? p.s. er gaan er ook mee met andere race demper etc , originele er op schroeven ?
 
maatje van me is er laatst aangehouden met demper zonder E-keur, pijp werd er ter plaatse afgeschroefd en in beslag genomen.

Wij gaan maandag en donderdag en ik heb op m'n R6 de originele pijp maar ff opgezet(ipv devil shotgun), die originele klinkt :r .

Dus....
Ik zou hem wisselen
 
maatje van me is er laatst aangehouden met demper zonder E-keur, pijp werd er ter plaatse afgeschroefd en in beslag genomen.

Wij gaan maandag en donderdag en ik heb op m'n R6 de originele pijp maar ff opgezet(ipv devil shotgun), die originele klinkt :r .

Dus....
Ik zou hem wisselen



En kreeg ie na het wegrijden zonder demper ook nog een bekeuring voor het geluid?










:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan