demper zx6-r, welke??

kawazx6rfan

Rookie
16 mei 2004
10
0
Dokkum
Ik heb net een kawasaki zx6-r uit 1998 gekocht. Maar er zit nog een standaard pijp onder. Nu wil ik er graag een sportdemper onder. Maar er zijn zoveel merken en types dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Wie kan me adviseren uit welke pijp waar een lekkere herrie uitkomt.

he damn denk der komt ook ene leuk topic voor mij maar helaas oud model
maar in iedergeval ikzou je zo niet kunnen helpen maar veel sterkte

greets menneke

Akrapovic die heb ik pas onder mijn 02 zx6r.. heerlijke hoge snerp zit er erin en onderin lekker warm geluid en een afwerking om bij te kwijlen.

Een nadeel erg duur ;(

Dat wordt duidelijk een laser hotcam!!!

Is echt een fantastisch geluid, zwaar onderin de toeren en gaat fantastisch janken als je flink aan het gas trekt :9~

En dan van die mooie klappen als je het gas los laat :} fantastich!!!

full

Maat van me heeft een yoshimura rs3 er onder hangen. Geeft ook een erg lekker geluid. Niet extreem hard maar leuk.

Two Brothers klinkt ook wel lekker.

Ik heb er een Laser (Bol Dor geloof ik) onder. Was toen een leuk prijsje....
13.jpg

en zo klinkt ie.

Voor meer voorbeelden van geluiden moet je maar ff kijken op de ZX-6R fanclub page: http://zx6r.fanclub.ms

1e Keus Lazer Duo Tech :}
2e Keus Lazer Hotcam :}

Als het maar een lazer is.
Ben nu met mijn 4e kawa bezig en mijn 3e lazer.
Bevielen allemaal prima die dempers.

Je zal anders ff een keer naar een meeting hier of daar moeten gaan.
Dan kan je ze zien en zekers horen.

Succes.

Als je het geld niet hebt voor een Akra of Yoshimura: een Leo-vince. Zit supergeluid in! Klinkt luider en vooral "dieper" dan een Laser deeptone gemonteerd op een GSX 750R van 1992.

Met afdalingen tijdens mijn vakantie werd ik af en toe helemaal gek van het geluid, hij blijft maar knallen als je van hoge toeren afremt!
Demper was maar €230, demomodel bij Motoport.

Als je het geluid wilt horen moet je maar ff langs Heerenveen rijden. Redelijk in de buurt voor jou.

Sportdempers :P
Uiteindelijk kun je er echt geen pijl op trekken hoor, smaken verschillen.. Heb nou toch al diverse merken voorbij horen komen :)

Ja hoor, istie weer
Hier ff gaan kijken en niet de MF korting vergeten te vragen !
Dan sta je voor (vanaf) onder de 200 pleuros gesteld :9
full

Geweldig dat er zoveel gereageerd wordt. Hier heb ik echt wat aan. Alvast bedankt voor de vele reacties.

A. Zijlstra

Ik had eerst een BOS en dat vond ik maar niets, dan recent overgeschakeld naar een D&D.
Wat een verschil in gehuil :9~ en met het afremmen is het geen ploffen, maar van dat vettig rochelen *lol*.
Eigenlijk is het aantal db iets té (naar het schijnt ;) )

Hee KawaFan, ik heb een ZX6R uit 2001. Toen ik hem kocht zat er een Devil onder, met een zware brom onderin en bovenin een lekker gehuil :9 }.
Helaas moest hij eraf ivm 25 kW beperking, die gebaseerd is op een standaard uitlaat :( . Maar zodra de 25 kW periode over is (april 2005) gaat de Devil er ook weer op! :)
Veel succes met zoeken, maar zoals Jethro al zei heeft iedereen een eigen meing!

het merk zal je wel niet kennen een harpoon heb ik er onder zitten echt een geweldig geluid ook veel goede reacties van andere motorrijders

kawazx6rfan ik heb er een Two Brothers onder zitten.
En er komt een hoop herrie uit, vooral bij lage toeren klinkt hij veel zwaarder en bij gas lossen hoor je hem "vettig rochelen" zoals ennekke dat noemt.

full

Terug
Bovenaan Onderaan