Demper ZXR400

Conrad.85

MF veteraan
25 mei 2003
2.234
7
Hoi,

Ik wilde laatst een demper kopen voor mijn ZXR. Het bleek dat de Laser demper niet meer gemaakt wordt ;(
Welke andere demper zou een goed alternatief zijn ? Of zijn er geen andere ? Mijn enige wens is een hele vette sound ;)

Alvast bedankt !
 
Nikko leverd er nog wel uitlaatjes voor..... informeer maar een tel 0598632523

Wil u een piccie??? ik he een nikko :} overgekocht van druiloor qua gewicht ga je niet vooruit, maar het geluid kan niet beter!!!! (is open uitlaat) hij lijkt mij ook veeeeel meer koppel onderin te geven...
 
Remus levert ook sportdempers... lekker geluid...

Kzal wel voor een carbonpijp gaan op de ZXR400, dat geeft toch net ff een mooier geluid en mooiere uitstraling dan zo'n alu. pijp. En in gewicht, scheelt het een flink stuk.

Prijsen van die remus liggen wel een stukkie hoger dan die van laser, ik geloof 349,-....
 
Laser k1 is een alu pijp(geloof ik) en daar zit een best geluid in.Superkris heeft em ook gehoord vorige week zondag , misschien dat hij er nog een mening over heeft :?
Een carbon is idd ook erg mooi , yuri heeft er zoeen , en die demper komt nu "los" .
Die gaat nu echt schreeuwen hoog in de toeren , met een schel geluid.

Is 2ehands geen optie misschien?
 
Hey Kris,

Is dat geluid van die Nikko echt bruut ? En heb je een piccie ? Ik wil eigenlijk wel een carbon. Waar zijn die Nikko's te koop ?
 
Ik zag dat die Nikko ook een carbon had voor een zacht prijsje. Zijn er zaken met een site die ze verkopen ? Ik woon in Amsterdam dus ze moeten niet te ver weg zijn of per post kunnen leveren.
 
Ik heb mijn demper gekocht bij Jos Smit in Haarlem.
Als ik hun site moet geloven leveren ze die dempers nog steeds:

ZX-R400 - ZX400J LASER ProfRace bolt on demper# Carbonfiber Racing 320.11 269.00

Even bellen misschien? Telefoon: 023-5380490.

Succes! :)
 
piccie?

full
 
Op dinsdag 30 september 2003 19:31 schreef SuperKris het volgende:zal ik dan stiekem toch ff...... O-)


Ach voorheen zij je altijd dat rood mooier is dan kawagroen :z

is deze prachtige zijdenglans zwart/blauw/.... combie ook mooier?

hahaha... voor diegene die denkt er iets moois van te kunnen maken :)
Hij is te koop :9 ennuh.. de motor heeft alle originele kuipen er ook nog bij, behalve de topkuip :( Technisch nog supergoed, net een grote beurt gehad 1000km terug '( incl. nwe. kettingspanner nokkenas en nokkenasketting.
 
Jos Smit heeft hem niet meer want Laser maakt ze niet meer.
Misschien heeft iemand die Laser 2dehands ? (Yuri ?).
Waar kan ik anders die Nikko carbon halen ?
 
ik heb net zo'n laser als Yuri. carbon raciprof weet ik veel nog iets. kostte mij zo rond e 300 euro. en zit er al met al nog geen 2 maanden op. ze zijn dus echt net pas gestopt met productie van dit model of je dealer doet geen moeite voor je.

o ja, het geluid is echt bruut. als je nu nog origineel rijdt weet je niet wat je meemaakt. oordopjes verplicht!!
 
dus je wilt beweren dat ie nu niet meer verkrijgbaar is, en 2 maanden terug nog wel?

TOen werd die ook niet meer gemaakt hoor, toen lagen ze op voorraad,
de laserdemper staat al een hele tijd op uitlopend bij Laser, ik heb er toen ook nog 1 kunnen krijgen.. maar toen waren er nog maar heeeeeeeeeeeel weinig in NL..

Dusssssssss... klopt als ze op zijn, of je moet nog mazzel hebben dat iemand ergens 1 heb liggen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan